la 07-11-2022 01:03 PM - editat ultima oară la 10-11-2022 10:11 AM de DanielaH
Buna ziua!
Nu pot accesa contul meu de la fostul Telekom din aplicatia MyOrange. Aplicatia a functionat pana azi dimineata, acum pe langa numele de utilizator si parola imi cere numarul de telefon pe care vreau sa-l gestionez, iar daca introduc nr meu imi trimite un cod prin SMS. Problema e ca daca introduc codul in aplicatie imi arata "Ooops, nu am putut identifica codul de facturare corespunzator numarului tau de telefon".
Nu ma pot loga nici intr-un browser web. Am incercat sa dezinstalez si sa reinstalez aplicatia, dar tot imi da eroare.
la 07-11-2022 06:09 PM - editat ultima oară la 08-11-2022 08:39 AM de DanielaH
Într-un final am reusit sa iau legatura cu un operator si mi s-a spus că se execută lucrări de mentenanță la aplicația MyOrange si acesta este motivul pentru care nu se pot accesa conturile in aplicatie .
Fac tot posibilul să rezolve problemele cât mai repede.
07-11-2022 02:04 PM - editat 07-11-2022 02:06 PM
Salut,
Salut Blue,
Aplicatia My Orange Fix nu se mai foloseste din 30 Septembrie. Ai aici mai multe detalii.
Ai incercat cumva si din aplicatia My Orange (partea de logare in Orange Romania Communications)? Tot asa primesti eroare?
Pentru orice eventualitate, daca nu ai facut-o deja, uita-te, te rog, si peste pagina de mai sus. Sunt cateva instructiuni de urmat pentru clientii Telekom (acum OROC). Daca ai timp, uita-te un pic si vezi daca e totul ok din punctul asta de vedere.
la 07-11-2022 02:06 PM
Stiu ca MyOrange Fix nu mai e activ. Eu folosesc din 30 septembrie in MyOrange. Problema am intampinat-o in MyOrange, la logarea pentru fix
la 07-11-2022 02:14 PM
Am inteles. In cazul asta, si in special daca zici ca a mers pana de curand, e posibil sa fie o problema pe cont, sauu...un bug in sistem. Iti recomand sa incerci sa iei legatara cu cineva la 300/0374 300 300 sau pe chat-ul Djingo.
la 07-11-2022 02:27 PM
Buna ,
Si eu ma confrunt cu aceias problemă de astăzi dimineață tot incerc si nu se poate intra in cont.
Am resetat si telefonu, am sters aplicația si am reinstalot din nou si la fel .
la 07-11-2022 02:38 PM
Atunci e clara problema. E din sistem. Daca nu ati anuntat deja, sugestia mea ar fi s-o faceti, ca sa se poata trimite mai departe la rezolvat.
la 07-11-2022 02:53 PM - editat ultima oară la 01-06-2024 10:58 AM de DanielaH
Am vorbit cu cineva pe Djingo si:
Update 01.06.2024 (DanielaH, Moderator)
Din data de 1.06.2024, adresa de e-mail infoclienti@orange.com nu va mai fi disponibilă, iar solicitarile trimise aici nu vor mai fi tratate. De acum ne puteți contacta prin aplicația mobila My Orange sau direct pe site, sectiunea contact. https://www.orange.ro/contact/
Pentru situațiile de tip reclamație, îți punem la dispoziție adresa de e-mail reclamatii@orange.ro.
la 07-11-2022 03:29 PM
Blue12 -sa rezolvat la tine si prin care dintre metode ?
la 07-11-2022 03:35 PM
Nu s-a rezolvat, nu am sunat inca
la 07-11-2022 05:46 PM
Eu am pus întrebarea astept sa vad raspunsul
la 07-11-2022 06:09 PM - editat ultima oară la 08-11-2022 08:39 AM de DanielaH
Într-un final am reusit sa iau legatura cu un operator si mi s-a spus că se execută lucrări de mentenanță la aplicația MyOrange si acesta este motivul pentru care nu se pot accesa conturile in aplicatie .
Fac tot posibilul să rezolve problemele cât mai repede.
la 07-11-2022 10:10 PM
Cu un cont OROC nu putem accesa nimic nici "Comunitatea Orange".
la 07-11-2022 11:08 PM
Incercati cu browserul lui Samsung.... merge
la 08-11-2022 02:42 PM
Buna ziua.
De doua zile nu merge sa ma conectez pe aplicația my orange, pentru serviciile orange comunications. Am contul activ, dar nu mai apare codul abonat, îmi zice sa îl adaug, ok, l-am adăugat, am adăugat și parola de 6 cifre și nimic, îmi spune cod abonat eronat. Care sa fie problema? Asta pe aplicatie. Pe browser nu încarcă profilul, nimic, aceeași pagina cu reclamele lor. Ajutător!!
la 08-11-2022 02:49 PM
Se execută lucrări de mentenanță la aplicația de ieri au început.
Eu am sunat la rel.clienți si am primit acest răspuns . Spuneau că încearcă să remedieze in cel m-ai scurt timp. Dar se pare ca nici pana astazi nu să remediat.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor