la 08-11-2022 11:04 PM - editat ultima oară la 10-11-2022 12:47 PM de DanielaH
Ce **beep** ati făcut cu aplicația, pt. ca nu mai funcționează deloc? Atâta ati schimbat-o, pana ati **beep**-o cu totul. Vai de capul vostru ce it-isti aveți. Dati-i afara, sunt varza
09-11-2022 05:44 AM - editat 09-11-2022 05:47 AM
Salutare!
S-au mai schimbat unele lucruri, după cum scrie mai jos:
,,Pentru clienții Orange Romania Communications care folosesc aplicația mobilă My Orange Fix:
• Va fi necesar să descărcați aplicația My Orange după data de 30 septembrie 2022 și să ștergeți aplicația mobilă My Orange Fix (de la 1 octombrie 2022, aceasta nu va mai funcționa).
• Rămân active conturile existente folosite de utilizatorii My Orange Fix, daca au inregistrate adresa de e-mail și parola în cont.
Atenție: dacă nu vă completați în contul My Orange Fix adresa de e-mail și parola, după data de 30 septembrie acesta se va dezactiva și va trebui să vă creați un cont nou în aplicația My Orange."
Toate detaliile le găsești aici:
https://comunitate.orange.ro/t5/nout%C4%83%C8%9Bi/din-30-septembrie-2022-aplica%C8%9Bia-mobil%C4%83-...
Baftă!
la 10-11-2022 10:00 AM
@Dusa, s-a rezolvat situația cu aplicația? Funcționează acum?
la 10-11-2022 12:39 PM
Acum da,insa la autentificare pentru comunitate,nu mi-a recunoscut numele de utilizator trecut,adica Dusa și a trebuit sa aleg alt nume .Deci ,din lac în put.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor