[Rezolvat] Factura restanta desi este platita
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 27-09-2023 09:19 AM - editat ultima oară la 29-09-2023 01:46 PM de DanielaH
In aplicatia MyOrange imi apare factura restanta desi este platita, cu email de confirmare plata. Ce se intampla?
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 27-09-2023 10:17 AM
Aila, bun venit în Comunitate!
Când ai plătit factura? Ce modalitate de plată ai folosit? Serviciile sunt active?
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 27-09-2023 11:29 AM
Bun gasit! 🙂 Factura emisa in data de 29 august, platit cu confirmare in data de 31 august. In aplicatie apare data scadenta 11 septembrie. Plata cu cardul, nimic schimbat. Azi am platit din nou, si tot asa apare in aplicatie. 🤔
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
27-09-2023 11:33 AM - editat 27-09-2023 11:36 AM
Mulțumesc pentru detalii. Ai primit cumva vreun mesaj de eroare la început (de genul "plată neprocesată")?
Plata s-a făcut din My Orange?
Putem verifica și noi cu colegii. Dacă vrei ne poți trimite numărul de telefon în mesaj privat.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 27-09-2023 11:39 AM
Nu. Dar am confirmare de plata prin email in data de 31 august. Chiar si azi, dupa inca o plata, apare restanta 11 sept.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 27-09-2023 01:47 PM
Alia, colegii mei au verificat și ne-au confirmat că plata este înregistrată în sistem, deci este totul OK.
Dacă apare în continuare restantă în aplicație, recomandarea este o dezinstalare/ reinstalare a acesteia.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 27-09-2023 02:00 PM
Am dezinstalat si reinstalat de vreo 3 ori. Aplicatia este actualizata la zi. Apare la fel, scadenta depasita... Oricum,banuiesc ca problema este din aplicatia MyOrange. Multumesc mult pt ajutor! 🫶🙂
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 27-09-2023 02:11 PM
Și în varianta web apare la fel?
Adresa de e-mail a contului este cea folosită și în Comunitate? Ce telefon și ce versiune folosești?
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 27-09-2023 02:23 PM
Chiar si in varianta web apare la fel. Folosesc Samsung A52s 5G, Android 13. Adresa de email identic. Dupa verificarile mele,acelasi nr de factura (platit) dar cu sume diferite.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 29-09-2023 01:35 PM
Colegii ne-au confirmat că informațiile au fost reactualizate în contul tău. Ne poți confirma, te rog, că este în regulă acum? Mulțumim.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 29-09-2023 01:44 PM
Multumesc frumos! Totul este in regula, fara afisare de restante si nici ultima factura afisata. O zi frumoasa! 🙂
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 29-09-2023 01:46 PM
Mulțumim și noi pentru confirmare! Te mai așteptăm în Comunitate.
