anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Eroare analiza apeluri in contul My Orange Communication

Geti
Junior

In contul My Orange Communication  sectiunea facturile mele / analiza apeluri /descarca lista apeluri, in locul fișierului excel îmi este returnat un mesaj de eroare.

In trecut am utilizat aceasta facilitate fara probleme. Aceasta eroare persista de mai mult de 1 luna.

Am incercat atat din telefon, cat si din Google Chrome sau Microsoft Edge... fara rezultat.

Am luat legatura si cu un consultant, dar fara a primi o solutie la aceasta disfunctionalitate.

32 Răspunsuri 32

DanielaH
Moderator

Salut, Geti!

Poți atașa, te rog, o captură de ecran cu eroarea? Mulțumim.

Geti
Junior

Da. Multumesc pentru ajutor.

Mulțumim și noi! Am rugat colegii să verifice. Revenim când primim un răspuns.

cam mult dureaza verificarea.daca era vorba sa facem un nou contract cu ei se miscau mai repede

si eu am aceeasi problema

 

delfinas
#StarMember

Geti, ai incercat sa descarci din aplicație sau din email?

Din aplicatie!!! In mail primesc factura pdf, nu detalierea apelurilor...

Si in aplicatie ai aceeasi problema? E actualizata aplicatia?

Si din aplicatie si din browser (am incercat din chrome si din edge)

arsradu
#StarMember

Pare bug. Trebuie vazut de catre cineva de la Tehnic.

Client Orange

Asa m-am gandit si eu. De aceea am vorbit cu un consultant de la relatii clienti... Sugestia a fost sa dezinstalez si sa reinstalez aplicatia. Consultantul nu a inteles ca aceasta problema persista si in browser.

DanielaH
Moderator

Colegii de la Orange Romania Communications ne-au confirmat că este, într-adevăr, o eroare la care se lucreaza pentru remediere. Din păcate nu ne-au putut oferi și un termen, dar ne vor notifica când se va rezolva.

Mulțumim pentru înțelegere.

Geti
Junior

Ok. Multumesc frumos.

MariaNed
Începător

Bună ziua,
Problema încă nu s-a rezolvat și au trecut deja aproape două luni. Credeți că se poate face ceva până la sfârșitul acestei luni ?