Am primit un mesaj cu o factura, dar nu sunt abonata la Orange
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 09-04-2024 02:28 PM - editat ultima oară la 09-04-2024 02:42 PM de DanielaH
Bună ziua !

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 09-04-2024 03:06 PM
@Anama: Bun găsit în Comunitatea Orange. Îți poți face cont DOAR dacă ai cel puțin un serviciu furnizat. În factură nu se specifică ce anume reprezintă suma respectivă? Dacă este o factură de abonament, dar nu ai avut abonament niciodată, atunci nu poate fi decât un mesaj nesolicitat (asemeni emailurilor ”SPAM”). Dacă nu conține date personale, revino cu detalii despre conținutul mesajului (un screen-shot).
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 09-04-2024 03:11 PM
Acesta este mesajul primit de la Orange...

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 09-04-2024 03:24 PM
Ai avut servicii fixe la Telekom / acum parte din Orange România Communication? Dacă DA, recunoști codul de abonat de pe o factură mai veche? Ai încercat să îți creezi cont ”My Orange” pe baza acelui cod de abonat? Dacă mesajul este fals, atunci nici cont nu îți poți crea. Și cum menționai, dacă nu ai avut servicii fixe ca abonat, atunci cu SIGURANȚĂ mesajul este fals și poate fi ignorat.

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
09-04-2024 03:23 PM - editat 09-04-2024 08:19 PM
Salutare!
Cred că este vreo greșeală sau vreun spam ( atenție mare).
Deci dacă nu ai servicii de la ei, ignoră mesajul/ mesajele de acest gen.
Dacă ai, ia legătura cu ei pentru a clarifica situația!
Baftă!

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
09-04-2024 08:07 PM - editat 09-04-2024 08:07 PM
Buna,
Contactează serviciul clienți la Nr 300 sau prin chat Djingo din my Orange și cere informații despre mesaj pentru a obține mai multe detalii.
O zi frumoasa!
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 10-04-2024 10:11 AM
@Anama, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat/ clarificat situația?
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 10-04-2024 12:09 PM
Da sa clarificat .Mulțumesc frumos!

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 10-04-2024 12:36 PM
deci care era problema ?
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 27-04-2024 09:05 PM
@Anama : Ce anume s-a rezolvat cu acest mesaj? Nu exista un raspuns final.
Eu am primit acelasi mesaj, identic de 3 ori. Este evident spam pt ca nu am servicii orange.
Intrebarea e cum scapi de ele si ce poate face orange in sensul asta.
Multumesc
