la 29-01-2023 10:19 AM - editat ultima oară la 30-01-2023 08:53 AM de DanielaH
Nu pot sa cred, nu mai pot accesa aplicația My Orange Fix, sa îmi vizualizez codul puk, pt a-mi putea deschide telefonul blocat, iar în noua aplicație My Orange spune ca nr.de telefon e invalid. Sunteti de tot c......., cu toate aplicațiile voastre care nu funcționează pt toți, suntem toți clienți Orange, ce **beep** ne tot împărțiți, în Orange și Orange Fix, cică.
Ai nevoie de informații și nu mai găsești decât agenți virtuali.
29-01-2023 10:35 AM - editat 29-01-2023 10:36 AM
Salut,
Ai incercat cumva si *100#?
Cat despre "impartire", momentan asta e procedura. La un moment dat probabil ca se va face migrarea completa, si atunci nu va mai fi nevoie nici de doua conturi, nici de alte chestii. Si da, aplicatia My Orange Fix a fost inlocuita (ca parte din acea migrare de care ziceam mai sus) cu My Orange. Inca nu e perfecta, si cu siguranta mai sunt multe lucruri de facut si imbunatatit, dar cu timpul ar trebui sa fie ok.
la 29-01-2023 12:06 PM
Pai cum dacă am introdus greșit codul pin s-a blocat,acum îmi cere codul Puk
29-01-2023 12:08 PM - editat 29-01-2023 12:14 PM
Scuze, am uitat sa specific. Poti incerca asta de pe un alt numar de Orange.
In momentul in care intri la *100#, sectiunea pentru PUK, o sa te intrebe pentru ce numar de telefon vrei PUK-ul, scrii numarul tau, si...sa speram ca ti-l da...
Daca nu, mai poti incerca din varianta web de My Orange (din browser, de preferat unul de PC).
Am gasit aici un tutorial care s-ar putea sa te ajute.
la 30-01-2023 05:05 PM
Sa rezolvat.Multumesc pt sugestii!
la 30-01-2023 05:07 PM
@Cosminaboie: E bine că s-a rezolvat. Ne expui aici cum ți-ai rezolvat problema ta?
la 29-01-2023 04:02 PM
@Cosminaboie: Bun venit în Comunitate. Acum se folosește o singură aplicație pentru ambele platforme, atât Orange RO, cât și Orange Comunications, și anume MY ORANGE. Aplicația nefiind configurată și telefonul fiind blocat, îți recomand ca de pe un alt număr din Orange să utilizezi meniul *100#, meniul 4 / 4 și introducând numărul tău pentru care vrei să afli codul PUK și parola TY aferentă (implicit este numărul de CI) vei primi codul PUK. Succes.
la 30-01-2023 09:55 AM
@Cosminaboie, ai reușit să deblochezi telefonul?
la 30-01-2023 11:15 AM
De pe un alt numar de telefon Orange Romania Communications, poti apela *100# apoi alegi ramura 3- servicii si setari, apoi ramura 1- PUK.
Poti incerca sa te autentifici in MyOrange aici, daca ai deja un cont: https://fix.orange.ro/myaccount/pagina-start/fix-mobil/ Din septembrie nu mai exista MyOrange Fix, ci doar MyOrange
30-01-2023 05:07 PM - editat 30-01-2023 05:09 PM
Mulțumim pentru feedback! Ne bucurăm că ai rezolvat.
Dacă te-au ajutat răspunsurile primite aici te rugăm să-l marchezi ca soluție pe cel mai bun. În felul acesta îi vei ajuta și pe ceilalți membri să găsească mai ușor informațiile dorite.
Te mai așteptăm.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor