anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Formular My Orange Fix

alin44
Junior
Voi testati formularul inainte sa-l puneti live? Oare nu va intrebati de ce aveti atat de putine solicitari?
https://www.screencast.com/t/ZjW1cFxZB58
6 Răspunsuri 6

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver
:)) Pare bug, intr-adevar. Banuiesc ca se intampla si pe alte browsere, nu? Poti sa pui cumva si link-ul catre pagina respectiva? Update: noi, aici in comunitate, suntem in mare parte, clienti ca si tine. Incercam sa ajutam, daca putem, cum putem, dar chestiile care tin de cont, sau de functionalitatea site-urilor sau a serviciilor, trebuie trimise mai departe.
Client Orange

DanielaH
Moderator
@alin44, bun venit în Comunitate și mulțumim pentru postare! Ne ajuți, te rog, cu link-ul pentru a putea ruga colegii să verifice?

alin44
Junior
Se intampla inclusiv pe aplicatie iOS, nu doar pe Web. N-are nicio treaba browserul cu o astfel de problema. 1. Aplicatie My Orange Fix; 2. MyRepair; 3. Servicii Mobile - https://www.screencast.com/t/rNHrzk1V 4. Formularul. Care este rezolvarea la problema mamei mele (se poate vedea in primul screen), doamna Moderator? De o luna are aceasta problema si nu se face nimic. O transfera de la un departament la altul si cand se plictisesc colegii dv, i se inchide telefonul. Sunt aproape sigur ca nu o sa primesc raspuns, nici rezolvare, dar hai sa-mi mai pierd din timp.

DanielaH
Moderator
Salut, Salut, alin44! Vom încerca să te ajutăm dar, fiind vorba de o situație punctuală, avem nevoie de mai multe informații care nu pot fi făcute publice în Comunitate. Pentru că implică analizarea contului personal, ți-am trimis un mesaj privat (pe adresa de e-mail cu care te-ai înregistrat în Comunitate) și așteptăm răspunsul tău prin reply la acel e-mail. Mulțumim.

alin44
Junior
@DanielaH s-a rezolvat. Mulțumesc pentru ajutor!

DanielaH
Moderator
Cu mare plăcere. Mă bucur că s-a rezolvat. Te mai așteptăm în Comunitate.