Formular My Orange Fix
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 20-06-2022 12:09 PM
Voi testati formularul inainte sa-l puneti live? Oare nu va intrebati de ce aveti atat de putine solicitari?
https://www.screencast.com/t/ZjW1cFxZB58
https://www.screencast.com/t/ZjW1cFxZB58
6 Răspunsuri 6
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 20-06-2022 12:23 PM
:)) Pare bug, intr-adevar. Banuiesc ca se intampla si pe alte browsere, nu?
Poti sa pui cumva si link-ul catre pagina respectiva?
Update: noi, aici in comunitate, suntem in mare parte, clienti ca si tine. Incercam sa ajutam, daca putem, cum putem, dar chestiile care tin de cont, sau de functionalitatea site-urilor sau a serviciilor, trebuie trimise mai departe.
Client Orange
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 20-06-2022 12:59 PM
@alin44, bun venit în Comunitate și mulțumim pentru postare!
Ne ajuți, te rog, cu link-ul pentru a putea ruga colegii să verifice?
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 21-06-2022 12:10 AM
Se intampla inclusiv pe aplicatie iOS, nu doar pe Web. N-are nicio treaba browserul cu o astfel de problema.
1. Aplicatie My Orange Fix;
2. MyRepair;
3. Servicii Mobile - https://www.screencast.com/t/rNHrzk1V
4. Formularul.
Care este rezolvarea la problema mamei mele (se poate vedea in primul screen), doamna Moderator? De o luna are aceasta problema si nu se face nimic. O transfera de la un departament la altul si cand se plictisesc colegii dv, i se inchide telefonul.
Sunt aproape sigur ca nu o sa primesc raspuns, nici rezolvare, dar hai sa-mi mai pierd din timp.
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 21-06-2022 11:15 AM
Salut, Salut, alin44!
Vom încerca să te ajutăm dar, fiind vorba de o situație punctuală, avem nevoie de mai multe informații care nu pot fi făcute publice în Comunitate.
Pentru că implică analizarea contului personal, ți-am trimis un mesaj privat (pe adresa de e-mail cu care te-ai înregistrat în Comunitate) și așteptăm răspunsul tău prin reply la acel e-mail.
Mulțumim.
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 23-06-2022 10:52 PM
@DanielaH s-a rezolvat. Mulțumesc pentru ajutor!
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 24-06-2022 10:51 AM
Cu mare plăcere. Mă bucur că s-a rezolvat.
Te mai așteptăm în Comunitate.