la 19-03-2024 10:28 AM
Buna ziua.
De ce nu mai pot fi descarcate iarasi detaliile convorbirilor in format .xls? apare doar primul sheet, iar cel de-al doilea cu apelurile efectuate nu.
19-03-2024 10:41 AM - editat 20-03-2024 10:43 AM
Salut, @STE2023!
Ești client Orange Romania Communications? Poți atașa, te rog, o captură de ecran?
Dacă vrei putem verifica și noi situația cu colegii noștri. Ne poți oferi codul de abonat? Mulțumim.
la 19-03-2024 10:47 AM
la 20-03-2024 10:29 AM
Buna dimineata.
Sa inteleg ca inca nu s-a rezolvat problema tehnica, ce dureaza de peste 6 luni de zile....in fiecare luna, doar daca am noroc reusesc sa descarc acest desfasurator. Si nu este normal ca de fiecare data sa intampinam aceasta problema. Din cate vad, nu sunt singura care se plange din cauza asta.
la 19-03-2024 01:07 PM
Salut din nou!
Colegii ne-au confirmat că, într-adevăr, sunt probleme la descărcarea detaliilor de pe cel de-al doilea sheet. Situația este cunoscută și se lucrează la remedierea ei. Mulțumim pentru înțelegere.
la 19-03-2024 01:20 PM
Aveti idee ce inseamna " se lucreaza la remedierea ei" si cat vad dura? totusi, se intampla acest lucru frecvent. Va multumesc.
la 19-03-2024 01:22 PM
Din păcate nu avem un termen estimativ pentru remediere, dar vă vom ține la curent când vom primi updates.
la 22-03-2024 07:37 AM
Nu se remediaza . Cei de la serviciu clienti ne pune sa facem o cerere sa o primim prin posta pt suma de 30 de lei.
la 22-03-2024 09:16 AM
Salut, @Iulia4 ! Ai încercat descărcarea convorbirilor detaliate din My Orange și nu ai reușit?
la 22-03-2024 10:17 AM
Din aplicatie o descarcam in fiecare luna . Dar acum nu merge. Iar la serviciul clienti au zis ca ma ajuta dar trebuie sa achit 30 de lei si o trimit prin posta. Eu am activata factura electronica .
la 22-03-2024 10:57 AM
Ne dorim să verificăm și noi situația contului. Pentru asta, te rugăm să ne trimiți numărul în cauză printr-un mesaj privat.
la 27-03-2024 02:22 PM
Buna . Ai reusit sa descarci analiza apelurilor? La mine tot nu functioneaza
la 11-04-2024 09:56 AM
Buna. Din pacate, nu s-arezolvat nimic. este absurd sa ti se raspunda ca se lucreaza la remedierea problemei dar nu se face nimic.
la 11-04-2024 10:09 AM
Salut tuturor!
Ne pare rău pentru această situație.
Vă asigurăm că problema este investigată de către colegii noștri. Din păcate nu avem momentan un timp estimat de rezolvare. Mulțumim pentru răbdare și înțelegere.
la 18-06-2024 09:59 AM
Buna ziua.
Din pacate, a functionat doar o luna. Acum a revenit aceeasi problema.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor