- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 21-03-2024 10:37 AM - editat ultima oară la 21-03-2024 10:39 AM de DanielaH
Rugaminte: cine ma poate lamuri legat de aplicatii. Sunt client OROC. Ieri am fost deconectat din aplicatia my orange si de pe orange tv connect. Am resetat parola, nu m-am putut conecta. Aseara am sunat la ei si am aflat ca aveam contul sters, nu se stie din ce cauza. Mi-au refacut contul si am putut sa ma conectez. E normal sa se intample asta?
Pe de alta parte in orange tv go te poti conecta doar de pe web, in aplicatie orange tv go nu functioneza cu toate ca la autenficiare se mentioneaza ca daca esti client OROC sa introduci datele my orange. Imi poate oferi cineva lamuriri legat si de acest aspect?
Va multumesc!
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
23-04-2024 11:14 AM - editat 23-04-2024 11:31 AM
Salut Ciprian,
Vesti bune!
Incepand cu data de 22.04.2024, clientii Orange Romania Communications (OROC pe scurt), pot beneficia de acces la serviciul Orange TV Go (inclusiv in aplicatie) folosind credentialele Orange TV Connect.
De asemenea, incepand cu 15 Mai, atat site-ul cat si aplicatia Orange TV Connect nu vor mai fi disponibile. Se va folosi in continuare doar Orange TV GO.
Ai aici mai multe detalii.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 01-04-2024 03:34 PM
Mulșumesc și eu pentru feedback. O să transmit colegilor.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 02-04-2024 02:29 PM
Asa bine lucreaza la aplicatie ca acum nu mai merge orange tv connect de pe site
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
01-04-2024 05:27 PM - editat 01-04-2024 05:29 PM
Este o situație foarte complicată. Când eram client OROC întâmpinam și eu astfel de probleme.
- Login-ul este comun la ORO cât și la OROC. În caz de nu știai, https://tvgo.orange.ro/ este disponibil pentru oricine, dar nu ai toate programele deblocate. Fiindcă conturile cumva sunt comune ( este o adevărată incurcatură in tot sistemul) te lasă să accesezi si TV GO.
- Dvs. ca client OROC, pentru a folosi funcția de TV online trebuie să accesați https://tvconnect.orange.ro/ Acesta este fostul Telekom TV. Cele două site-uri nu sunt una și aceeași. Aplicația Orange TV Connect este disponibilă atât pe App Store cât și pe Google Play
Așteptăm răspuns dacă ați rezolvat.
O zi minunată!
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 02-04-2024 04:20 PM
Salut! Colegii mei au testat TV Connect și site-ul este funcțional. De asemenea ne-au comunicat că funcționează atât logarea în My Account app și web, cât și logarea în Orange TV Go app și web. Testarea a fost făcută pe android. Tu ce sistem de operare folosești?
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
23-04-2024 11:14 AM - editat 23-04-2024 11:31 AM
Salut Ciprian,
Vesti bune!
Incepand cu data de 22.04.2024, clientii Orange Romania Communications (OROC pe scurt), pot beneficia de acces la serviciul Orange TV Go (inclusiv in aplicatie) folosind credentialele Orange TV Connect.
De asemenea, incepand cu 15 Mai, atat site-ul cat si aplicatia Orange TV Connect nu vor mai fi disponibile. Se va folosi in continuare doar Orange TV GO.
Ai aici mai multe detalii.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 23-04-2024 06:38 PM
Multumesc frumos dar din pacate pe telefon da aceeasi eroare.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 23-04-2024 06:40 PM
Buuun. Atunci trebuie investigat pe cont. Macar acum stii ca ar trebui sa fie suportat. Poate inca nu e actualizata aplicatia pentru asta. Eventual, verifica si daca e ultima versiune. Poate un reinstall... Zic si eu.
Cateva chestii de incercat, pana sa vedem care ar putea sa fie motivul pentru care inca nu-ti merge pe aplicatie.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 23-04-2024 06:43 PM
Am dezinstalat aplicatia di am instalat-o din nou, e la fel eroarea. Am instalat aplicatia pe alt telefon samsung si apare aceeasi eroare
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 23-04-2024 11:05 PM
Salut sunt un abonat la OROC de fapt este tatăl meu , am pachetul L (Premium si nu M Esential ), am intrat pe aplicația Orange TV Go, dar observ ca TVR 1 (la tvr1 zice blackout acest canal nu este disponibil online tvr2 3 merg) , in schimb la love nature ,mooz , Îmi zice ca nu am acces la acest canal nu face parte din oferta ta , acum întreb, dacă am la OROC pachetul Premium TV L și satelit , oare de ce nu ma deblochează la aceste canele doar am Premium si plătesc 100 de Ron, nu știu după 15 mai ce va fi ?
Și încă ceva , nu există vro soluție pentru achiziționarea din sit un pachet , abonament , separat doar pentru serviciul Canalelor online TV Go , cum au cei din focussat ? ( la focussat eram in italia si am intrat pe sit la.tv online am pus cardul bancar am luat pachetul am descarcat aplicația si totul a fosr ok in 5 minute ) mersi cine mar ajuta sa înțeleg anumite lucruri... !
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 09-05-2024 01:32 PM
@Ciprian_2709, s-a rezolvat situația? Colegii noștri au verificat și ne-au confirmat faptul că este provizionat corect contul tău.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 09-05-2024 02:29 PM
Nu s-a rezolvat, e aceeasi eroare. Pe toate dispozitivele cu andriod
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 09-05-2024 02:32 PM
Poți încerca o resetare a parolei, te rog?
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 09-05-2024 02:42 PM
Am resetat si functioneaza acum. Multumesc mult!
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 09-05-2024 02:45 PM
Super! Mă bucur! Mulțumim pentru confirmare și te mai așteptăm.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 09-05-2024 02:31 PM
Pe aplicatia orange tv go apare eroare, de pe calculator ma pot conecta
