anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Aplicația my orange nu se deschide

Baiazid
Junior entuziast

Aplicația my Orange nu se deschide spune încearcă mai târziu ce se întâmplă cu aplicația my Orange este din rai an mai RAU numai erori mai are Orange specialiștii sau sunt numai amatorii sunt abonat my Orange fix 

11 Răspunsuri 11

Vio73
#StarMember

Salutare!

Ai încercat să dai o reinstalare a aplicației? Au fost ieri ceva probleme la un segment de utilizatori. Eu nu am avut probleme, dar am servicii Orange Romania, nu de la fostul Oroc.

Baftă!

Elena_V
Junior entuziast

Buna! Confirm ca eroarea la logare persista si azi 16.05.2025 ( si in app si de pe desktop). Sunt ceva update-uri ? Mersi.

gabriel955
Junior entuziast

Încearcă sa stergi datele din setari, probabil s.a strans prea multa memorie cache si de aici unele probleme

DanielaH
Moderator

@Baiazid, s-a rezolvat situația cu aplicația? Funcționează acum?

Elena_V
Junior entuziast

Buna. Eu intampin aceeasi dificultate la logare, 16.06.2025 : app + desktop. Mai este altcineva care confirma aceasta situatie ? Mersi.

Poți atașa, te rog, o captură de ecran?

Elena_V
Junior entuziast

Buna! Mersi de mesaj. Atasat gasesti screenshot la Orange myaccount si de app si de pe desktop . (Mentionez ca ieri, duminica 15.06.2025 nu erau nicio problema la logare - nici in app si nici de pe desktop.)

Mulțumesc pentru detalii. Îmi poți trimite codul de abonat în mesaj privat? Voi ruga colegii să verifice situația ta.

DanielaH
Moderator

Colegii mi-au confirmat că nu există nicio disfuncționalitate a aplicației în acest moment. Poți, te rog, să încerci o dezinstalare/ reinstalare?

Pentru varianta desktop, poți încerca și cu alt browser?

Mulțumim.

DanielaH
Moderator

@Elena_V, s-a rezolvat situația? Dacă ea încă persistă, te aștept în mesaj privat cu adresa de e-mail a contului, modelul telefonului si versiunea de soft a acestuia. Mulțumesc.

Elena_V
Junior entuziast