anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Actualizare plată aplicația my orange

Snock
Junior

Bună, 

am achitat ieri factura pentru serviciile fixe direct din aplicație dar încă apare ca nefiind plătită. Menționez ca tot ieri am plătit și pentru abonamentul orange care este pe alt cont tot din aplicația iar acolo s-a înregistrat plata. Cum pot evita suspendarea serviciilor fixe in acest caz?

1 Soluţie acceptată‚

MihaiC99
Specialist

Salut,

Contactează-i prin chatul din aplicație (cere transfer către operator) și atașează capturi de ecran cu dovada plății.

Vizualizare soluţie în postul original

7 Răspunsuri 7

Anca07
#StarMember

Buna @Snock 

Iti recomand da confirmi plata facturii prin una din modalitatile de Aici sau Aici 

Te asteptam sa ne spui daca ai reusit confirmarea.

Zi cu soare!🌞

MihaiC99
Specialist

Salut,

Contactează-i prin chatul din aplicație (cere transfer către operator) și atașează capturi de ecran cu dovada plății.

Mulțumesc, am scris în chat, aștept să răspundă un operator.

Vio73
#StarMember

Salutare!

Posibil să fie din cauza faptului că ieri a fost zi liberă. Dacă în 2-3 zile nu apare ca plătită, ia legătura cu ei din aplicația My Orange - Altele ( cele 3 puncte din dreapta jos)- Contact și feedback-Scrie-ne și apoi ceri transfer operator, unde detaliezi problema.

Baftă multă!

DanielaH
Moderator

@Snock, s-a rezolvat situația? A fost alocată plata?

Da, s-a rezolvat, mulțumesc tuturor!

Super! Mă bucur. Mulțumim și noi și te mai așteptăm.