la 10-06-2025 05:17 PM
Bună,
am achitat ieri factura pentru serviciile fixe direct din aplicație dar încă apare ca nefiind plătită. Menționez ca tot ieri am plătit și pentru abonamentul orange care este pe alt cont tot din aplicația iar acolo s-a înregistrat plata. Cum pot evita suspendarea serviciilor fixe in acest caz?
la 10-06-2025 05:50 PM
Salut,
Contactează-i prin chatul din aplicație (cere transfer către operator) și atașează capturi de ecran cu dovada plății.
la 10-06-2025 05:31 PM
la 10-06-2025 05:50 PM
Salut,
Contactează-i prin chatul din aplicație (cere transfer către operator) și atașează capturi de ecran cu dovada plății.
la 10-06-2025 06:55 PM
Mulțumesc, am scris în chat, aștept să răspundă un operator.
la 10-06-2025 06:39 PM
Salutare!
Posibil să fie din cauza faptului că ieri a fost zi liberă. Dacă în 2-3 zile nu apare ca plătită, ia legătura cu ei din aplicația My Orange - Altele ( cele 3 puncte din dreapta jos)- Contact și feedback-Scrie-ne și apoi ceri transfer operator, unde detaliezi problema.
Baftă multă!
la 11-06-2025 03:29 PM
@Snock, s-a rezolvat situația? A fost alocată plata?
la 11-06-2025 03:30 PM
Da, s-a rezolvat, mulțumesc tuturor!
la 11-06-2025 03:33 PM
Super! Mă bucur. Mulțumim și noi și te mai așteptăm.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor