Mesajul ala e cat se poate de confusing... :))
Deci, a aparut o eroare... Ok. Am aflat care e eroarea (lucru de apreciat; de obicei nu stim despre ce e vorba). Si suntem invitati sa contactam serviciul de Relatii Clienti. Pana aici, totul clar.
Dupa care, ni se spune sa revenim in cateva minute. Sau sa incercam din nou acum. Pai...revenim mai tarziu sau incercam acum? :))
De asemenea, ce se schimba daca revenim in cateva minute? Ce se schimba daca incercam din nou acum? Se face "dezlegarea" codului de facturare de contul utilizatorului? Suna singur la Relatii Clienti si iti da rezultatul in cateva minute? Ce rost are textul ala? Mai e si ingrosat "sa revii". :))
Banuiesc ca e folosit un template si se schimba doar mesajul de sus. Dar la testare, aparent nu s-a gandit nimeni ca, in cazul asta, primul mesaj il anuleaza pe al doilea. Si odata cu el, si nevoia unui buton de "incearca din nou". Interfata ar trebui sa afiseze mesajele si comenzile corespunzatoare pentru cazul respectiv.
Cat despre problema din subiect, din pacate, intrucat tine de cont, doar Orange poate sa-ti ofere ajutor.
Cat despre contact, ai aici toate mijloacele de contact (inclusiv email, daca zici ca nu poti sa suni): https://comunitate.orange.ro/questions/2786156-informatii-generale-serviciile-produsele-orange-romania-communications
Client Orange