anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Status comanda "in validare"

raduciudin
Junior entuziast

Buna seara! Sambata seara am comandat acel abonament de 15€ care are o reducere de 50%. Problema este ca de atunci a trecut acea zi lucratoare si starea comenzii nu s-a schimbat fiind inca in validare. Cat poate dura aceasta validare? Nu am primit niciun mail de confirmare pentru comanda si nici datele cardului nu mi-au fost cerute in momentul efectuarii comenzii cu toate ca am ales plata cu cardul.

20 Răspunsuri 20

raduciudin
Junior entuziast

Pe ambalaj scrie "Cartela SIM cadou cu minute, SMS, internet", deci e un prepay. Sa inteleg ca de acum trebuie doar sa astept, nu e nevoie sa sun sau sa trimit vreun mail.

@raduciudin: Cum a scris și Radu, să faci o verificare în contul tău MyOrange pentru a vedea dacă s-au operat modificările. Eventual un restart ar fi indicat la orice modificare de contract. În rest.... să te bucuri de abonament. PS: Prepay-ul decizi tu ce vei face cu el: să îl folosești personal, să-l faci cadou, dar ar fi păcat să-l lași uitat într-un sertar: nu e veșnic.

raduciudin
Junior entuziast

Update 2

Am intrebat un operator pe chat-ul de pe site despre activarea abonamentului si mi-a spus ca se va activa pe 3 februarie. Chiar asa mult dureaza?

Posibil ca modificarea să se fi ”parafat” abia acum, iar activarea acesteia să apară online abia cu luna următoare încheierii contractului. Până atunci.... perioadă de probă.

raduciudin
Junior entuziast

Acum am ramas fara semnal si am dat un restart, aparent e activat. Am sunat la *100# si acum apare ca fiind abonament. Multumesc pentru raspunsuri!

@raduciudin: Cu plăcere. După cum scriam într-un răspuns anterior, un restart (cel puțin) este necesar pentru a-și actualiza configurările de cont aferente SIM-ului. Dacă vei constata că nu s-au actualizat corect, ori că anumite servicii nu sunt activate, prima soluție este un restart. Ulterior.... alte variante.