la 15-07-2023 07:56 PM - editat ultima oară la 19-07-2023 04:15 PM de DanielaH
Buna ziua,
De cateva saptamani nu mai pot face cumparaturi in magazinul online. Adaug un produs in cos si cand incerc sa apas butonul "Mergi la detalii livrare", butonul nu este activ si imi apare un banner prin care sunt instiintat ca nu pot cumpara din magazinul online, sa ma duc la un magazin fizic. Problema e ca atunci cand vreau sa cumpar un telefon cu prelungirea abonamentului. In magazinul fizic cei 300 de euro puncte Orange Thank You pe care le am valoreaza doar 100..... Punctele le-am strans destul de greu platind facturi de peste 300 de lei lunar la timp, facand reincarcari prepay si facand tranzactii Orange Money.
Asa ca dupa 25 de ani vechime in Orange sunt in situatia in care nu pot sa-mi folosesc punctele OTY pentru achizitia unui telefon cu abonament pe doi ani. Am incercat la serviciul clienti, mailuri etc. Degeaba...
As dori sa stiu daca a mai patit cineva asa ceva si care ar fi solutia sa cumpar un telefon sau accesoriu din magazinul online nu din cel fizic. Plus ca programul nu imi permite sa ma deplasez la un Orange Shop, cel mai apropiat fiind la 40 km
Multumesc anticipat!
la 19-07-2023 02:14 PM
Salutare, @MariusLiviu !
Am verificat și noi situația contului tău și acum totul este în regulă. Dacă încă dorești să achiziționezi produse din Magazinul Online Orange, poți încerca să plasezi o nouă comandă.
la 18-07-2023 09:13 PM
Da, de pe desktop am intrat
18-07-2023 09:13 PM - editat 18-07-2023 09:14 PM
E o problemă mare înseamnă. Neapărat trebuie să le scrii pe email la adresa magazinonline@orange.ro.
la 19-07-2023 02:14 PM
Salutare, @MariusLiviu !
Am verificat și noi situația contului tău și acum totul este în regulă. Dacă încă dorești să achiziționezi produse din Magazinul Online Orange, poți încerca să plasezi o nouă comandă.
la 19-07-2023 03:46 PM
Multumesc mult @GeorgianaD !
am verificat acum și funcționează. Nu am finalizat comanda dar am urmat toți pașii pana la plată. Merge!
Multumesc!
la 19-07-2023 03:48 PM
Salutare! Mulțumim și noi pentru veștile bune!
la 19-07-2023 03:51 PM
Mulțumesc Comunității Orange pentru implicare și sfaturi!
Numai bine!
la 19-07-2023 03:52 PM
Bine că s-a rezolvat! Mulțumim și noi !
la 06-08-2025 04:22 PM
Ma poate ajuta si pe mine cu acceiasi situatie?
la 06-08-2025 04:31 PM
Sorin, ne dai, te rog mai multe detalii? Ce vrei să comanzi? Ce eroare primești? Ai incercat de pe telefon/ web? Ce browser? Ar ajua să atașezi și capturi de ecran aici.
la 06-08-2025 04:28 PM - editat ultima oară la 06-08-2025 11:12 PM de delfinas
Nu pot cumpara nimic, nu e buton de plata.
06-08-2025 05:30 PM - editat 06-08-2025 05:30 PM
Salutare!
Ai încercat și de pe un alt dispozitiv? Să nu fie ceva la tine pe cont, vreun bug.
Ai aici detaliile despre cum se pot face achiziții din magazinul online Orange.
Sper să reușești!
Baftă!
la 06-08-2025 05:48 PM
Salutare!
Poți atașa un screenshot cu lipsa butonului de plata?
la 06-08-2025 04:30 PM
Doresc ajutor,nu pot cumara pe cont
la 18-07-2023 09:12 PM
@FLo1 de pe desktop, degeaba. Am stat mai mult de 30 de minute
la 19-07-2023 01:56 PM
@MariusLiviu: Back! Apare în primele secunde de la accesarea paginii magazinului online (versiune desktop colțul dreapta jos... lângă ceas (vezi foto mai jos)) și dispare dacă o ignori sau nu ai activitate pe pagină. Succes.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor