anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Nu pot face cumparaturi in Magazinul Online!

MariusLiviu
Explorator

Buna ziua,

De cateva saptamani nu mai pot face cumparaturi in magazinul online. Adaug un produs in cos si cand incerc sa apas butonul "Mergi la detalii livrare", butonul nu este activ si imi apare un banner prin care sunt instiintat ca nu pot cumpara din magazinul online, sa ma duc la un magazin fizic. Problema e ca atunci cand vreau sa cumpar un telefon cu prelungirea abonamentului. In magazinul fizic cei 300 de euro puncte Orange Thank You pe care le am valoreaza doar 100..... Punctele le-am strans destul de greu platind facturi de peste 300 de lei lunar la timp, facand reincarcari prepay si facand tranzactii Orange Money.  

Asa ca dupa 25 de ani vechime in Orange sunt in situatia in care nu pot sa-mi folosesc punctele OTY pentru achizitia unui telefon cu abonament pe doi ani. Am incercat la serviciul clienti, mailuri etc. Degeaba...

As dori sa stiu daca a mai patit cineva asa ceva si care ar fi solutia sa cumpar un telefon sau accesoriu din magazinul online nu din cel fizic. Plus ca programul nu imi permite sa ma deplasez la un Orange Shop, cel mai apropiat fiind la 40 km

Multumesc anticipat!

1 Soluţie acceptată‚

Salutare, @MariusLiviu !

Am verificat și noi situația contului tău și acum totul este în regulă. Dacă încă dorești să achiziționezi produse din Magazinul Online Orange, poți încerca să plasezi o nouă comandă.

 

Vizualizare soluţie în postul original

46 Răspunsuri 46

Da, de pe desktop am intrat

E o problemă mare înseamnă. Neapărat trebuie să le scrii pe email la adresa magazinonline@orange.ro.

Salutare, @MariusLiviu !

Am verificat și noi situația contului tău și acum totul este în regulă. Dacă încă dorești să achiziționezi produse din Magazinul Online Orange, poți încerca să plasezi o nouă comandă.

 

Multumesc mult @GeorgianaD !

am verificat acum și funcționează. Nu am finalizat comanda dar am urmat toți pașii pana la plată. Merge!

Multumesc!

Salutare! Mulțumim și noi pentru veștile bune!

Mulțumesc Comunității Orange pentru implicare și sfaturi!

Numai bine!

Bine că s-a rezolvat! Mulțumim și noi !

Ma poate ajuta si pe mine cu acceiasi situatie?

Sorin, ne dai, te rog mai multe detalii? Ce vrei să comanzi? Ce eroare primești? Ai incercat de pe telefon/ web? Ce browser? Ar ajua să atașezi și capturi de ecran aici.

Nu pot cumpara nimic, nu e buton de plata.

Salutare!

Ai încercat și de pe un alt dispozitiv? Să nu fie ceva la tine pe cont, vreun bug.

Ai aici detaliile despre cum se pot face achiziții din magazinul online Orange.

Sper să reușești!

Baftă!

Salutare!

Poți atașa un screenshot cu lipsa butonului de plata?

Doresc ajutor,nu pot cumara pe cont

@FLo1  de pe desktop, degeaba. Am stat mai mult de 30 de minute 

FLo1
#StarMember

@MariusLiviu: Back! Apare în primele secunde de la accesarea paginii magazinului online (versiune desktop colțul dreapta jos... lângă ceas (vezi foto mai jos)) și dispare dacă o ignori sau nu ai activitate pe pagină. Succes.

FLo1_0-1689764000749.png