anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Nu pot face cumparaturi in Magazinul Online!

MariusLiviu
Explorator

Buna ziua,

De cateva saptamani nu mai pot face cumparaturi in magazinul online. Adaug un produs in cos si cand incerc sa apas butonul "Mergi la detalii livrare", butonul nu este activ si imi apare un banner prin care sunt instiintat ca nu pot cumpara din magazinul online, sa ma duc la un magazin fizic. Problema e ca atunci cand vreau sa cumpar un telefon cu prelungirea abonamentului. In magazinul fizic cei 300 de euro puncte Orange Thank You pe care le am valoreaza doar 100..... Punctele le-am strans destul de greu platind facturi de peste 300 de lei lunar la timp, facand reincarcari prepay si facand tranzactii Orange Money.  

Asa ca dupa 25 de ani vechime in Orange sunt in situatia in care nu pot sa-mi folosesc punctele OTY pentru achizitia unui telefon cu abonament pe doi ani. Am incercat la serviciul clienti, mailuri etc. Degeaba...

As dori sa stiu daca a mai patit cineva asa ceva si care ar fi solutia sa cumpar un telefon sau accesoriu din magazinul online nu din cel fizic. Plus ca programul nu imi permite sa ma deplasez la un Orange Shop, cel mai apropiat fiind la 40 km

Multumesc anticipat!

1 Soluţie acceptată‚

Salutare, @MariusLiviu !

Am verificat și noi situația contului tău și acum totul este în regulă. Dacă încă dorești să achiziționezi produse din Magazinul Online Orange, poți încerca să plasezi o nouă comandă.

 

Vizualizare soluţie în postul original

37 Răspunsuri 37

Anonim
Neaplicabil

Eu am pachet LOVE și pot lua telefon in rate la prelungire, o fi vreo eroare la el ceva habar nu am

Nu stiu care sunt conditiile speciale. Nu mi-au spus

Chiar si daca ai "Love", daca treci la un abonament superior de voce se accepta 

RafaHelper
#StarMember

Salut @MariusLiviu

De cat timp ai pachetul Love?

Salut @RafaHelper,

Din martie anul acesta

RafaHelper
#StarMember

@MariusLiviu ai folosit bonusul pentru vechime la activarea pachetului Love?

Da. O fi de acolo problema?

RafaHelper
#StarMember

Da, este posibil ca ceva sa fi rămas "agățat" pe contul tau si de asta te invita in magazin, vorbim de o setare sau de un status neactualizat. 

Doar cei de la tehnic te pot ajuta, mai încearcă sa trimiți mail la magazinonline@orange.ro, daca nu te ajuta deschide o sesizare la ANPC. 

Multumesc pentru sfat @RafaHelper 

M-am gandit si eu la ANPC dar ca ultima solutie, mai incerc sa o descurc cumva cu cei de la tehnic.