la 15-07-2023 07:56 PM - editat ultima oară la 19-07-2023 04:15 PM de DanielaH
Buna ziua,
De cateva saptamani nu mai pot face cumparaturi in magazinul online. Adaug un produs in cos si cand incerc sa apas butonul "Mergi la detalii livrare", butonul nu este activ si imi apare un banner prin care sunt instiintat ca nu pot cumpara din magazinul online, sa ma duc la un magazin fizic. Problema e ca atunci cand vreau sa cumpar un telefon cu prelungirea abonamentului. In magazinul fizic cei 300 de euro puncte Orange Thank You pe care le am valoreaza doar 100..... Punctele le-am strans destul de greu platind facturi de peste 300 de lei lunar la timp, facand reincarcari prepay si facand tranzactii Orange Money.
Asa ca dupa 25 de ani vechime in Orange sunt in situatia in care nu pot sa-mi folosesc punctele OTY pentru achizitia unui telefon cu abonament pe doi ani. Am incercat la serviciul clienti, mailuri etc. Degeaba...
As dori sa stiu daca a mai patit cineva asa ceva si care ar fi solutia sa cumpar un telefon sau accesoriu din magazinul online nu din cel fizic. Plus ca programul nu imi permite sa ma deplasez la un Orange Shop, cel mai apropiat fiind la 40 km
Multumesc anticipat!
la 19-07-2023 02:14 PM
Salutare, @MariusLiviu !
Am verificat și noi situația contului tău și acum totul este în regulă. Dacă încă dorești să achiziționezi produse din Magazinul Online Orange, poți încerca să plasezi o nouă comandă.
la 15-07-2023 09:44 PM
Eu am pachet LOVE și pot lua telefon in rate la prelungire, o fi vreo eroare la el ceva habar nu am
15-07-2023 10:21 PM - editat 15-07-2023 10:23 PM
Nu stiu care sunt conditiile speciale. Nu mi-au spus
Chiar si daca ai "Love", daca treci la un abonament superior de voce se accepta
la 16-07-2023 01:31 PM
Salut @MariusLiviu,
De cat timp ai pachetul Love?
la 16-07-2023 01:49 PM
Salut @RafaHelper,
Din martie anul acesta
la 16-07-2023 02:05 PM
@MariusLiviu ai folosit bonusul pentru vechime la activarea pachetului Love?
la 16-07-2023 02:10 PM
Da. O fi de acolo problema?
16-07-2023 02:18 PM - editat 16-07-2023 02:18 PM
Da, este posibil ca ceva sa fi rămas "agățat" pe contul tau si de asta te invita in magazin, vorbim de o setare sau de un status neactualizat.
Doar cei de la tehnic te pot ajuta, mai încearcă sa trimiți mail la magazinonline@orange.ro, daca nu te ajuta deschide o sesizare la ANPC.
la 16-07-2023 02:23 PM
Multumesc pentru sfat @RafaHelper
M-am gandit si eu la ANPC dar ca ultima solutie, mai incerc sa o descurc cumva cu cei de la tehnic.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor