la 15-07-2023 07:56 PM - editat ultima oară la 19-07-2023 04:15 PM de DanielaH
Buna ziua,
De cateva saptamani nu mai pot face cumparaturi in magazinul online. Adaug un produs in cos si cand incerc sa apas butonul "Mergi la detalii livrare", butonul nu este activ si imi apare un banner prin care sunt instiintat ca nu pot cumpara din magazinul online, sa ma duc la un magazin fizic. Problema e ca atunci cand vreau sa cumpar un telefon cu prelungirea abonamentului. In magazinul fizic cei 300 de euro puncte Orange Thank You pe care le am valoreaza doar 100..... Punctele le-am strans destul de greu platind facturi de peste 300 de lei lunar la timp, facand reincarcari prepay si facand tranzactii Orange Money.
Asa ca dupa 25 de ani vechime in Orange sunt in situatia in care nu pot sa-mi folosesc punctele OTY pentru achizitia unui telefon cu abonament pe doi ani. Am incercat la serviciul clienti, mailuri etc. Degeaba...
As dori sa stiu daca a mai patit cineva asa ceva si care ar fi solutia sa cumpar un telefon sau accesoriu din magazinul online nu din cel fizic. Plus ca programul nu imi permite sa ma deplasez la un Orange Shop, cel mai apropiat fiind la 40 km
Multumesc anticipat!
la 19-07-2023 02:14 PM
Salutare, @MariusLiviu !
Am verificat și noi situația contului tău și acum totul este în regulă. Dacă încă dorești să achiziționezi produse din Magazinul Online Orange, poți încerca să plasezi o nouă comandă.
la 15-07-2023 08:25 PM
Salut @MariusLiviu. Din câte observ în screen-shot nu ai adăugat în coș decât ”accesorii”, nu telefon. Deci triplarea punctelor fără reînnoirea abonamentului pe 24 luni și achiziția unui telefon nu este posibilă. De asemenea, reînnoirea abonamentului la fidelizare este posibilă în ultimile 6 luni de abonament sau după expirarea perioadei de obligativitate a abonamentului. Mai multe despre programul Orange Thank You regăsești aici. Te rugăm să revii cu detalii despre ce telefon dorești să achiziționezi și dacă ai trecut de cele minim 18 luni de abonament, pentru a putea achiziționa unul nou la fidelizare. Numai bine.
15-07-2023 08:40 PM - editat 15-07-2023 08:43 PM
Salut,
Multumesc pentru raspuns!
Am refacut screen-shot-ul cu un telefon in cos plus prelungire pe 24 de luni. Nu ma lasa.... Abonamentul este ok, se poate prelungi, mai are 3 luni pana la expirarea perioadei contractuale
Am trecut de 18 luni de abonament la numarul asta. Am trei abonamente in contul meu plus doua numere pre pay
la 15-07-2023 09:30 PM
@MariusLiviu : Mie îmi permite selecția și mers mai departe la livrare și plată.... Nu am selectat puncte TY sau altceva, m-am oprit la plată. Recomand să reiei procesul pe numărul de abonament, mai ales dacă inclusiv în pagina de profil a contului MyOrange îți apare la abonament că e fidelizabil (are mai puțin de 6 luni până la expirarea abonamentului). Succes.
la 15-07-2023 09:42 PM
Cu sau fara puncte TY, nu ma lasa. Pana acum doua luni a mers ok, am multe cumparate din magazinul online. Numarul este fidelizabil, nici o problema din punctul asta de vedere
la 15-07-2023 09:45 PM
@MariusLiviu: ”Acum 2 luni” ai cumpărat telefon la fidelizare sau accesorii? ai încercat cu accesorii să vezi dacă poți finaliza vreo comandă? Adică să nu fie vreo problemă la contul tău de remediat și apoi de comandat. Verifică și revino cu mesaj.
la 15-07-2023 10:22 PM
Da, acum doua-trei luni am facut o achizitie (gaming) din magazinul online fara probleme
la 15-07-2023 10:33 PM
În cel mai rău caz, poți plasa comanda fie telefonic (apel la 300) fie în chat-ul din magazin. Pentru chat-ul din magazinul online, vei vedea când accesezi magazinul online, de exemplu că se deschide o fereastră de chat (alta decât Djingo) și poți contacta și clarifica situația acolo privind plasarea comenzii. Succes.
la 16-07-2023 06:42 AM
La mine nu apare chat-ul in magazinul online. Poti sa pui un screen-shot cu chat-ul din magazin daca te rog? Nu-l gasesc eu sau am si aici o problema
la 16-07-2023 06:49 AM
Ți-am spus că apare în timpul săptămânii, după ora 9. Trebuie să insiști ( să stai pe un produs ) mai mult timp până ți se deschide o fereastră în dreapta , care te întreabă dacă dorești ajutor. De regulă, e bine să faci acest lucru de pe un laptop/ desktop.
16-07-2023 07:00 AM - editat 16-07-2023 07:02 AM
Inteleg acum. Multumesc!
O sa incerc atunci maine, poimaine sa vedem, dar m-as mira sa ma poata ajuta cei de la magazinul online deoarece si lor le-am trimis mail cu problema mea si i-am sunat dar nu s-a rezolvat nimic
la 16-07-2023 07:30 AM
Trebuie să existe o rezolvare! Insistă, că în zilele noastre o problemă măruntă se rezolvă, de regulă, din ce in ce mai greu.
la 18-07-2023 07:59 PM
Am încercat sa accesez chat-ul din magazinul online. Nici o sansa! Am stat de m-am saturat pe produsul din cos, l-am adaugat, l-am scos din cos. Degeaba, nu apare niciun chat.
Nici butonul de feedback nu este activ pentru mine. Am ceva “Block” se pare.
la 18-07-2023 08:31 PM
@MariusLiviu: Ai accesat magazinul de pe desktop sau mobil? Pe desktop apare sigur. Voi reveni ulterior cu un screen-shot pentru edificare.
la 18-07-2023 09:04 PM
Trebuie de pe laptop/ desktop.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor