anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Nu gasesc statusul unei comenzi

flomanea
Începător
Am facut astazi o comanda din magazinul Orange, am ales produsul si am palsat comanda. Nu o regasesc in MAgazin-Comenzile mele si nici nu am primit un email sau SMS de confirmare a preluarii comenzii.
In momentul de fata, eu ca si client , nu pot stii daca acea comanda intr-adevar s-a plasat sau nu. Nu am nicio dovada , cu toate ca , in momentul plasarii comenzii, site ul mi-a raportat ca s-ar fi facut comanda. Nu o regasesc niciunde.
Foarte prost acest site Orange, extrem de intortocheat, informatii greu accesibile , incarcare greoaie ....total nemultumit de acest site.
5 Răspunsuri 5

Anonim
Neaplicabil
Probabil a fost o eroare chiar in acel moment. Cei de la relatii clienti ce ti-au raspuns? Eventual incearca sa refaci comanda si verifica daca apare inregistrata in cont dupa aceea.

Tina
Cunoscător certificat
Și mie mi se pare complicat site-ul Orange. Ultima comanda am făcut-o in mai. Nu îmi aduc aminte ca ar fi existat un status al comenzii. Am fost anunțată prin email ca pot sa ridic comanda din Orange Shop. Dacă ai posibilitatea, poți sa verifici dacă ți-au fost luați banii din cont, in cazul in care ai făcut plata online. O discuție asemănătoare am găsit aici: https://comunitate.orange.ro/questions/2516860-status-comanda-telefon-black-friday https://comunitate.orange.ro/questions/2321831-verific-statusul-comenzi-online

DanielaH
Moderator
@flomanea, s-a rezolvat cu comanda? Ai regăsit-o în secțiunea Comenzile mele? A fost plasată până la urmă?

flomanea
Începător
Da a aparut dar foarte tarziu

DanielaH
Moderator
Ne bucurăm și te mai așteptăm în Comunitate.