anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Eroare in magazinul online - nu putem livra la adresa dumneavoastră

Neaplicabil
Observ că nu aș putea comanda ceva online pentru că la orice produs mă uit am un mesaj de genul acesta.
De ce și cum remediez asta?. Trebuie sa adaug în my account încă o adresă ?
22 Răspunsuri 22

Neaplicabil
Nu am încercat .Am deschis subiectul pentru că voiam să aflu de ce apare chestia aia . Pentru cunoaștere . Când va fi sa comand ceva de buna sama că voi găsi o cale . La voi tot așa apare ?

DanielaH
Moderator
@GingisHan, această eroare apare de obicei când nu este setată și o adresa de facturare. Știu că ai menționat că este identică cu adresa de livrare si ai setat-o, dar te rog să verifici încă o dată ca sunt ambele salvate. Eventual postează un screen shot și blurează adresele.

Neaplicabil
Este setată și salvată . Mai incerc mai târziu când ajung la laptop . Pe mobil nu vad bine.

Neaplicabil
Acea adresa de facturare nu poate fi schimbata decat de relatii clienti .De asta nu cred ca merge din my account .

Neaplicabil
Deci, aceasta eroare dispare dupa ce faci prima comanda online la Orange .Sursa- Orange Helper, Softpedia Forum caruia ii multumim cu drag !

Vio73
#StarMember & September Problem Solver
Deci merge să faci comanda și având acea eroare?

Neaplicabil
Da, Vio . ORANGE Helper mi-a confirmat după ce s-a consultat cu echipa de colegi . Eu însă ca nou abonat voi putea comanda in rate la 18 luni de abonament iar incarca Hanitei prepay-ul după 3 . Bine, văzusem și singur chestiile astea, dar mă gândeam că poate sunt neactualizate informațiile . Deci, trebuie vechime . Practic nu e o eroare neapărat de manual clasica, și pot comanda dar nu în rate . Trebuie sa continuam musai împreună iar avantajele de la cea mai mare și mai buna rețea din Romania nu vor întârzia să apară .

Vio73
#StarMember & September Problem Solver
Da, în rate nu se poate când ești abonat nou. E bine că s-a elucidat misterul!