la 27-12-2022 10:01 AM - editat ultima oară la 30-12-2022 08:43 AM de DanielaH
buna ziua ! intampin de 3 zile o problema la o comanda online a unui telefon , mai exact promotia xmas100 , cand vreau sa comand un telefon cu prelungire abonament si plata in rate imi apare mesajul ,, please waitt'' si nu pot plasa comanda. ce se poate face?
27-12-2022 10:06 AM - editat 27-12-2022 11:32 AM
Salutare, @alexandru84
Ai incercat sa plasezi comanda de pe telefon sau de pe laptop/pc?
De asemenea, ai verificat ca telefonul sa mai fie pe stoc? Stiu ca mai exista problema ca telefonul sa poata fi adaugat in cos si sa nu mai fie pe stoc iar comanda finala sa nu poata fi plasata
la 27-12-2022 11:30 AM
Salutare, @alexandru84! Bine ai venit in Comunitate! Ai reusit sa finalizezi comanda online?
la 27-12-2022 02:34 PM
la 30-12-2022 06:10 AM
Intr-un final da , dupa ce am facut o sesizare .
la 30-12-2022 08:44 AM
@alexandru84, mulțumim pentru confirmare! Mă bucur că ai rezolvat.
Te mai așteptăm în Comunitate. Un an nou fericit!
la 27-12-2022 12:15 PM
Salut Alex,
Ai adblocker instalat? Daca da, poti cumva sa-l dezactivezi sau sa creezi o regula pentru orange.ro? Eventual poti incerca si un alt browser, sau fereastra privata. Doar vezi sa nu ai adblocker si acolo.
la 27-12-2022 02:33 PM
la 29-12-2022 12:20 PM
Plin de erori site-ul orange!
Tot asa am incercat si pe telefon si pe laptop, diverse browsere. Lipsa de respect fata de clienti.
la 29-12-2022 12:52 PM
@Andu07, bun venit în Comunitate! Ce se întâmplă? Ce eroare primești? Poți atașa o captură de ecran?
@alexandru84, ai reușit să plasezi comanda?
la 02-01-2023 08:43 PM
la 03-01-2023 12:19 PM
si mie si au dat vina pe Sameday sau Sameday au dat vina pe Orange, dupa ce am vorbit cu 3 operatori pe durata a 2 zile, am aflat de la cei de la Sameday ca am refuzat coletul desi nu am primit nici o instiintare de la ei (nici pe telefon, nici pe mail) . am mers la sameday si acestia nu mi-au gasit comanda in sistem si apoi mi s-a adus la cunostiinta ca cei de la Orange au cerut ca toate comenzile sa fie returnate. acum ca sa pot face o alta comanda trebuie sa astept 10 zile, desi eu telefonul l-am luat cu prelungire de contract, si nu mai pot cumpara se pare telefon. astept sa treaca cele 10 zile sa vad daca imi revine perioada de contract anterioara si sa renunt la ei, asa ceva nu am mai vazut. halal customer satisfaction, daca pot numi asa
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor