anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] eroare comenzi online

alexandru84
Junior

buna ziua ! intampin de 3 zile o problema la o comanda online a unui telefon , mai exact promotia xmas100 , cand vreau sa comand un telefon cu prelungire abonament si plata in rate imi apare mesajul ,, please waitt'' si nu pot plasa comanda.  ce se poate face? 

11 Răspunsuri 11

And04
Senior

Salutare, @alexandru84 

Ai incercat sa plasezi comanda de pe telefon sau de pe laptop/pc?

De asemenea, ai verificat ca telefonul sa mai fie pe stoc? Stiu ca mai exista problema ca telefonul sa poata fi adaugat in cos si sa nu mai fie pe stoc iar comanda finala sa nu poata fi plasata

 
 

 

 

 
 

 

 

GeorgianaD
Moderator

Salutare, @alexandru84! Bine ai venit in Comunitate! Ai reusit sa finalizezi comanda online?

nu , in attach aveti eroarea aparuta , desi produsul este in stoc .

Intr-un final da , dupa ce am facut o sesizare .

@alexandru84, mulțumim pentru confirmare! Mă bucur că ai rezolvat.

Te mai așteptăm în Comunitate. Un an nou fericit!

arsradu
#StarMember & 2023 Problem Solver

Salut Alex,

Ai adblocker instalat? Daca da, poti cumva sa-l dezactivezi sau sa creezi o regula pentru orange.ro? Eventual poti incerca si un alt browser, sau fereastra privata. Doar vezi sa nu ai adblocker si acolo.

Client Orange

am incercat pe mai multe browsere si acelasi rezultat , am pus in attach eroarea , produsul apare in stoc dar cand sa il comand apare exact ce e in attach.

Andu07
Junior entuziast

Plin de erori site-ul orange!

Tot asa am incercat si pe telefon si pe laptop, diverse browsere. Lipsa de respect fata de clienti. 

DanielaH
Moderator

@Andu07, bun venit în Comunitate! Ce se întâmplă? Ce eroare primești? Poți atașa o captură de ecran?

@alexandru84, ai reușit să plasezi comanda?

Andu07
Junior entuziast

Scoateti din priza magazinul ca s-a incins! 😬 

Mi-au anulat comanda, in cont apare in validare. Pe telefon vreo 3 sms/ora de cateva zile cu mesaj de anulare comanda. Ca la nebuni! 😂

si mie si au dat vina pe Sameday sau Sameday au dat vina pe Orange, dupa ce am vorbit cu 3 operatori pe durata a 2 zile, am aflat de la cei de la Sameday ca am refuzat coletul desi nu am primit nici o instiintare de la ei (nici pe telefon, nici pe mail) . am mers la sameday si acestia nu mi-au gasit comanda in sistem si apoi mi s-a adus la cunostiinta ca cei de la Orange au cerut ca toate comenzile sa fie returnate. acum ca sa pot face o alta comanda trebuie sa astept 10 zile, desi eu telefonul l-am luat cu prelungire de contract, si nu mai pot cumpara se pare telefon. astept sa treaca cele 10 zile sa vad daca imi revine perioada de contract anterioara si sa renunt la ei, asa ceva nu am mai vazut. halal customer satisfaction, daca pot numi asa