anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Cum recuperez banii pentru o comanda anulata in magazinul online?

Maya_2
Junior
Buna, am cumparat in data de 16 mai un telefon cu prelungirea abonamentului, aveam puncte thank you in valoare de 98 € si a trebuit da mai platesc diferenta de 33€.
Am platit...am asteptat sa primesc telefonul si nimic...am sunat la orange si mi-au spus ca nu s-a finalizat cu succes operatiunea din cauza sistemului...am facut aceeasi operatiune...am platit din nou...dar de data aceasta am cumparat si accesorii si am platit 42 €.
Chestiunea interesanta e ca din banca mi-au luat o data 33 si apoi 42!!! Ce pot sa fac sa recuperez cei 33 € care sunt ai mei???
20 Răspunsuri 20

Miha_Z
#StarMember
Buna, incearca sa trimiti un extras de cont la adresa reclamatii@orange.ro in care sa le explici cele intamplate.

Jay
Campion certificat
Buna! Probabil acest lucru se va rezova de la sine, pentru ca sigur se va vedea eroarea si in sistem la ei si, cel mai probabil va veni ca un minus la valoarea de plata a urmatoarei facturi.. Dar, pentru linistea ta, poti vorbi la serviciul clienti sa intrebi care ar fi variantele in acest caz.. Cu siguranta va verifica si va scrie si o nota, pe contul tau de client.. Presupun ca te intereseaza sa-i recuperezi, nu tii neaparat sa fie un retur efectiv in banca, daca, in 1-2 saptamani, vei avea de plata factura..

Maya_2
Junior
Multunesc frumos!! Da, ideea e sa ii recuperez indiferent de modalitate....

Miha_Z
#StarMember
Indiferent de modalitatea in care intri in legatura cu operatorii Orange, se va verifica cele relatate de tine. Daca se constata ca banii pentru acelasi telefon au fost retrasi de doua ori ar trebui sa-ti restituie banii in cont. Oricum in urma celor scrise in Comunitate e posibil sa se autosesizeze angajatii Orange si sa-ti ofere un raspuns in privat.

Maya_2
Junior
Multumesc frumos

Miha_Z
#StarMember
Cu placere. Sper sa se rezolve cat mai repede. O seara placuta!

Vio73
#StarMember & October Problem Solver
Eu cred că dacă insiști, trebuie să recuperezi suma respectivă, pentru că nu ai nicio vină. Eu mi-am recuperat de fiecare dată micile scăpări care mai apar în sistemele lor. Succes!

Maya_2
Junior
Multumesc frumos

FLo1
#StarMember
@Maya: Suma respectiva este SIGUR retrasa de pe card (cont) sau e doar blocata? Daca a fost doar blocata, se va rezolva destul de repede, altfel cu putina rabdare, dupa sesizare se va restitui suma in contul de ORANGE. In cont bancar probabil.... nu se vor complica.

Maya_2
Junior
Suma a fost bloacata pana ieri, de ieri a fost retrasa, din aceasta cauza nu am facut nimic primele zile ca imi arata doar ca e blocata suma

DanielaH
Moderator
@Maya, au fost ceva probleme tehnice zilele trecute cu plasarea comenzilor în magazinul online. Situația a fost remediată, acum comenzile se proceseaza corect. Vom verifica situația comenzilor care au fost anulate și vom reveni aici cu un răspuns cât de repede. Vom modifica și titlul postării tale pentru fi mai clar la ce anume se referă. Mulțumim pentru înțelegere.

DanielaH
Moderator
@Maya, avem confirmarea colegilor de la magazinul online. Banii achitați pentru comanda anulată au fost deblocați și vor fi înapoi în contul tău în maximum 3 zile lucrătoare. Te așteptăm să revii în Comunitate și să ne confirmi când totul s-a rezolvat.

Maya_2
Junior
Multumesc frumos!!!

Maya_2
Junior
Buna, va multumesc tuturor pentru idei. Am rezolvat problema Am primit banii inapoi in cont