anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Retur produse

Sun
Junior entuziast

Salut!

Am cumpărat de pe site un telefon care nu îmi place, în realitate, la fel de mult ca și cel pe care îl aveam înainte din punctul de vedere al imaginii. Am activat opțiunea ”returnare produse” de pe site. Am primit email prin care mi s-a confirmat acest lucru, mi s-a cerut să împachetez produsele primite și mi s-a comunicat că, în curând, voi primi informații legate de retur. Înțeleg că, la Orange, 3 zile nu se încadrează în categoria ”în curând”. Dacă a mai trecut cineva dintre voi printr-o situație asemănătoare vă rog să mă informați și pe mine în legătură cu ceea ce trebuie să fac în continuare. Am vorbit la serviciul clienți și mi-a spus o domnișoară că în următoarele trei zile lucrătoare va veni un curier să ridice produsul, dar mi se pare ciudat să se prezinte un curier la ușă fără ca Orange să îmi mai scrie vreun email.

1 Soluţie acceptată‚

Îmi pare rău :((

Putem întreba și noi colegii despre statusul returului. Ne poți oferi numărul comenzii și codul de abonat?

Vizualizare soluţie în postul original

7 Răspunsuri 7

Vio73
#StarMember

Salutare!

Probabil că de luni încolo se va rezolva, dacă așa ți-au spus. Adică săptămâna viitoare!

Dacă vezi că pe miercuri -joi nu este niciun semn, îi contactezi din nou!

Baftă!

DanielaH
Moderator

@Sun, s-a rezolvat situația cu returul?

Sun
Junior entuziast

Sunt exact în aceeași situație. Nu m-a mai contactat nimeni de la Orange.

Îmi pare rău :((

Putem întreba și noi colegii despre statusul returului. Ne poți oferi numărul comenzii și codul de abonat?

Sun
Junior entuziast
DanielaH,
Cererea de retur (prima dintre ele) are numărul # 277460994.
Comanda  3224180.
Cod abonat 0670047216.
 
Mulțumesc!

Salut, Sun,

Am verificat, iar curierul se va prezenta la adresa in termen de 1-3 zile lucratoare incepand cu data de astazi. Dupa confirmarea inregistrarii reuturului, nu se mai trimite alt e-mail suplimentar.

Multumim!

Sun
Junior entuziast

DanielaH,

Soluția acceptată de mine era răspunsul dvs. prin care îmi solicitați date ca să vă interesați. După ce v-am oferit datele respective v-ați interesat și, ca dovadă a acestui fapt, am fost contactat pe mail și mi s-au cerut alte date ca să fiu contactat de curier. NU AM FOST, ÎNCĂ, CONTACTAT DE CURIER, DECI PROBLEMA NU ESTE REZOLVATĂ DEOCAMDATĂ. Mă gândesc că voi fi contactat de curier zilele viitoare. Nu aș fi contactat dacă nu ați fi vorbit dvs. pentru că nu știau adresa (am primit produsul în EasyBox). Am primit mail-ul prin care mi se solicita adresa după ce v-am trimis dvs datele și nu cu 5 zile lucrătoare în urmă, când am trimis cererea de retur, deci ceea ce scrie OrangeAssistant nu e corect. Logic, curierul ar fi trebuit să vină cel târziu în prima parte a acestei săptămâni (care a trecut),  dacă returul ar fi fost înregistrat când l-am trimis și nu ieri. Deci dacă vine până vineri curierul (să sperăm), vine fiindcă v-ați interesat dvs. Din acest motiv am marcat ca soluție acceptată răspunsul dvs. prin care îmi cereați date în legătură cu comanda și cu mine.