la 06-12-2025 03:37 PM
Salut!
Am cumpărat de pe site un telefon care nu îmi place, în realitate, la fel de mult ca și cel pe care îl aveam înainte din punctul de vedere al imaginii. Am activat opțiunea ”returnare produse” de pe site. Am primit email prin care mi s-a confirmat acest lucru, mi s-a cerut să împachetez produsele primite și mi s-a comunicat că, în curând, voi primi informații legate de retur. Înțeleg că, la Orange, 3 zile nu se încadrează în categoria ”în curând”. Dacă a mai trecut cineva dintre voi printr-o situație asemănătoare vă rog să mă informați și pe mine în legătură cu ceea ce trebuie să fac în continuare. Am vorbit la serviciul clienți și mi-a spus o domnișoară că în următoarele trei zile lucrătoare va veni un curier să ridice produsul, dar mi se pare ciudat să se prezinte un curier la ușă fără ca Orange să îmi mai scrie vreun email.
la 09-12-2025 01:51 PM
Îmi pare rău :((
Putem întreba și noi colegii despre statusul returului. Ne poți oferi numărul comenzii și codul de abonat?
la 06-12-2025 05:04 PM
Salutare!
Probabil că de luni încolo se va rezolva, dacă așa ți-au spus. Adică săptămâna viitoare!
Dacă vezi că pe miercuri -joi nu este niciun semn, îi contactezi din nou!
Baftă!
la 09-12-2025 09:38 AM
@Sun, s-a rezolvat situația cu returul?
la 09-12-2025 01:28 PM
Sunt exact în aceeași situație. Nu m-a mai contactat nimeni de la Orange.
la 09-12-2025 01:51 PM
Îmi pare rău :((
Putem întreba și noi colegii despre statusul returului. Ne poți oferi numărul comenzii și codul de abonat?
la 09-12-2025 02:03 PM
la 09-12-2025 03:52 PM
Salut, Sun,
Am verificat, iar curierul se va prezenta la adresa in termen de 1-3 zile lucratoare incepand cu data de astazi. Dupa confirmarea inregistrarii reuturului, nu se mai trimite alt e-mail suplimentar.
Multumim!
la 10-12-2025 02:52 PM
DanielaH,
Soluția acceptată de mine era răspunsul dvs. prin care îmi solicitați date ca să vă interesați. După ce v-am oferit datele respective v-ați interesat și, ca dovadă a acestui fapt, am fost contactat pe mail și mi s-au cerut alte date ca să fiu contactat de curier. NU AM FOST, ÎNCĂ, CONTACTAT DE CURIER, DECI PROBLEMA NU ESTE REZOLVATĂ DEOCAMDATĂ. Mă gândesc că voi fi contactat de curier zilele viitoare. Nu aș fi contactat dacă nu ați fi vorbit dvs. pentru că nu știau adresa (am primit produsul în EasyBox). Am primit mail-ul prin care mi se solicita adresa după ce v-am trimis dvs datele și nu cu 5 zile lucrătoare în urmă, când am trimis cererea de retur, deci ceea ce scrie OrangeAssistant nu e corect. Logic, curierul ar fi trebuit să vină cel târziu în prima parte a acestei săptămâni (care a trecut), dacă returul ar fi fost înregistrat când l-am trimis și nu ieri. Deci dacă vine până vineri curierul (să sperăm), vine fiindcă v-ați interesat dvs. Din acest motiv am marcat ca soluție acceptată răspunsul dvs. prin care îmi cereați date în legătură cu comanda și cu mine.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor