la 22-06-2023 06:39 PM
Am cumparat un PlayStation 5 in rate prin intermediul Oney fara sa folosesc un cont. Problema e ca nu am primit nici un mail de confirmare, insa prima rata mi-a fost trasa de pe card. Ce pot sa fac sa primesc si eu confirmare
22-06-2023 06:54 PM - editat 22-06-2023 06:54 PM
@Mrll27709: Bun venit în Comunitate. Din păcate informația solicitată o vei obține doar de la Oney, emitentul cardului tău de credit, utilizat pentru rate. Îi poți contacta printr-una din variantele de aici. Sau mai simplu, îi regăsești în orice magazin Auchan sau Leroy merlin. Succes.
23-06-2023 06:12 AM - editat 23-06-2023 06:13 AM
Salutare!
Poți vorbi la Oney și în același timp să trimiți un email la adresa magazinonline@orange.ro, pentru a clarifica situația referitoare la achiziția produsului respectiv. În mod normal, trebuia să primești ceva de confirmare.
Mai ai varianta să îi întrebi pe chatul Magazinului online, dacă îi prinzi.
Baftă!
la 23-06-2023 06:34 AM
Nefolosind cont și plătind integral, orice confirmare pe email din partea ORANGE este lipsită de fundament. Singura legătură privind programul ratelor aferent cardului tău îl ai exclusiv cu cei de la ONEY. Cu ei trebuie discutat, așa cum am explicat anterior. Succes.
la 23-06-2023 06:41 AM
Eu mă refer strict la livrarea produsului. Nu trebuie să ți se dea o confirmare că ai achiziționat produsul?
la 23-06-2023 06:48 AM
Atunci sunt necesare detalii ale achizitiei: Pentru achizitie offline.... nu e necesară confirmarea Orange. Pentru achiziție din magazinul online, acolo automat trebuia un cont / adresă de email, cel puțin pentru validarea (confirmarea/înregistrarea) comenzii și ulterior statusul acesteia, nu doar pentru plata acesteia.
la 23-06-2023 09:19 AM
Am primit aseara confirmare atat de la orange cat si de la oney, dupa 12 ore, dar am primit. Problema e ca nu pot verifica statusul comenzii
la 23-06-2023 09:25 AM
Pentru verificarea statusului unei comenzi online verifici secțiunea aferentă comenzilor tale din contul tău (vezi linkul de aici). În privința ratelor celor de la oney, verificarea plătit/rest de plată se face contactându-i fizic sau email. Succes.
la 23-06-2023 11:32 AM
Atunci lucrurile sunt pe drumul cel bun! Baftă!
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor