anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] problema retur magazin online

andreeadragomir
Junior entuziast

Bună ziua tuturor,

Este pentru prima dată când postez aici și sper să primesc un sfat din partea comunității, deoarece mă confrunt cu o situație complicată legată de un retur.

Pe 3 noiembrie am inițiat returul pentru un telefon iPhone 17 Lavender 256GB, comanda 3204664, soluționare retur 26776684. Returul a fost inițiat în termenul legal, deci este perfect valabil.

La scurt timp după aceea, a apărut o problemă neobișnuită: coletul destinatar către Orange a ajuns din greșeala firmei de curierat la Fashion Days. Acest lucru mi-a fost confirmat de mai mulți reprezentanți Orange, atât telefonic, cât și prin chat, fiind clarificat că vina nu îmi aparține.

Am urmat toate indicațiile primite:
• am furnizat adresa, IBAN-ul și toate datele cerute de magazinul online;
• am contactat chat-ul de mai multe ori;
• am primit “răspunsuri” și prin e-mail.

În fiecare discuție, mi s-a comunicat același lucru: “se trimite o nouă cerere de retur”, că “se discută cu un superior” ; “se va reveni cu un apel” ; “așteptați minim 7 zile pentru un răspuns” și că “voi primi un update cât mai curând”.Săptămâna trecută am primit exact același mesaj, iar astăzi, revenind pentru că nu m-a sunat nimeni, am fost informată că trebuie să mai aștept încă 7 zile lucrătoare pentru un nou update.

De asemenea, mi s-a spus că, fiind un „retur special”, cazul trebuie analizat de mai multe departamente, ceea ce explică întârzierea. Totuși, este greu de înțeles cum o procedură care presupune doar ridicarea unui colet aflat deja la mine poate dura atât de mult. În plus, atât mesajele din chat, cât și cele din e-mailul magazinului online sunt aproape identice de săptămâni întregi.

Astăzi doamna Marta Teodora (dacă nu mă înșel) mi-a dat un nou număr pentru a soluționa returul: 276714484 însă nimic mai mult.

Pe 3 decembrie se împlinește o lună întreagă de la incident, fără niciun progres concret, doar promisiuni repetate.

De aceea scriu aici:
– pentru a vedea dacă și alți clienți s-au confruntat cu ceva similar;
– pentru a afla dacă există o soluție pe care poate eu nu am luat-o încă în calcul;
– și poate cineva din echipa Orange poate verifica mai atent situația.

Îmi doresc doar o rezolvare corectă,onestă și rapidă. Am respectat toate instrucțiunile, iar acum mă confrunt cu un blocaj greu de explicat.

Vă mulțumesc pentru timpul și sfaturile voastre. Dacă cineva a trecut printr-o experiență asemănătoare, orice informație este binevenită!

24 Răspunsuri 24

Săptămâna trecută v-am specificat clar că a venit curierul Cargus trimis de dumneavoastră pe 02.12.2025 dimineața. Ați răspuns după aceea că voi primi banii în maxim 10 zile lucrătoare. Au trecut 10 zile… este sub orice critică deja … vă faceți ca nu mai știți despre ce este vorba sau care este problema? Nu am AWB pentru că am avut încredere în dumneavoastră și nu am păstrat chitanța mică de la Cargus după ce a fost luat returul . 
Dar tot procesul a fost de la dumneavoastră,nu eu am făcut niciun AWB 

Acesta era mesajul dumneavoastra săptămâna  trecută,deci aici este awb-ul care era la dumneavoastră si nu creat de mine 

"Colegii mei au initiat comanda cu AWB 381460012 pentru ridicarea coletului. Vei fi contactat de curier. Te asteptam sa revii cu vesti bune in Comunitate pe topic, sa ne confirmi ca s-a rezolvat."

Colegii mi-au spus ca nu a fost trimis nimic cu acest AWB pentru că în 28 nov. când a fost emis, comanda nu era pregătită.

Păi stați puțin! eu am fost sunată de Cargus cum ca am retur la Orange cel pentru care am tot făcut atâtea demersuri aici și nu știți dacă a ajuns la dumneavoastră? Eu pe cine sa întreb dacă nu pe dumneavoastră? Eu nu mai am chitanța dar chiar nu cred ca a ajute drumuri coletul … este inadmisibil…

DanielaH
Moderator

@andreeadragomir, ți-am trimis în mesaj privat răspunsul colegilor mei. Te așteptăm să revii cu vești bune.

O seară frumoasă!

Bună seara!

Va mulțumesc din suflet pentru toate demersurile pe care le-ați făcut și sper să revin cu vești bune! Transmiteți colegilor ca am transmis din nou celor de la magazin online pe e-mail toate detaliile necesare pentru rambursare. 

O seară frumoasă și felicitări pentru toată munca depusă în Comunitatea Orange ! 

andreeadragomir
Junior entuziast

Bună ziua,
mă confrunt cu o situație inexplicabilă și sub orice critică legată de rambursarea unui minunat retur
Pe 3 noiembrie am inițiat returul pentru un telefon iPhone 17 Lavender 256GB, comanda 3204664, soluționare retur 26776684. Returul a fost inițiat în termenul legal, deci este perfect valabil.
Ps : până să fie ridicat returul a ajuns să aibă nenumărate numere de retur și dacă mă întrebați,le aveți pe mail
observ o serie de lucruri ciudate care implică o anumită “neștiință” la Orange față de existența returului și a rambursării banilor.

Săptămâna trecută v-am specificat clar că a venit curierul Cargus trimis de dumneavoastră pe 02.12.2025 dimineața. Ați răspuns după aceea că voi primi banii în maxim 10 zile lucrătoare. Au trecut 10 zile.. este sub orice critică deja ... vă faceți ca nu mai știți despre ce este vorba sau care este problema? Nu am AWB (chitanța)pentru că am avut încredere în dumneavoastră și nu am păstrat foaia mică de la Cargus după ce a fost luat returul .
Dar tot procesul a fost de la
dumneavoastră,nu eu am făcut niciun
AWB

Acesta era mesajul dumneavoastra săptămâna trecută,deci aici este awb-ul care era la dumneavoastră si nu
creat de mine
"Colegii mei au initiat comanda cu
AWB 381460012 pentru ridicarea coletului. Vei fi contactat de curier. Te asteptam sa revii cu vesti bune in Comunitate pe topic, sa ne confirmi ca
s-a rezolvat."


Deci ați primit returul ?? Când voi primi banii??

Mai las și mesajul copy paste de la Orange trimis pe telefon:

“Buna ziua!
Returul comenzii 153528109 a fost inregistrat.
De maine, in aproximativ 3 zile lucratoare un curier se va prezenta la adresa pentru preluarea coletului.
Returnarea sumei achitate se poate efectua in contul de convorbiri sau intr-un cont bancar.
Pentru returnarea sumei achitate intr-un cont bancar, este necesar sa ne trimiteti o cerere scrisa pe adresa de email magazinonline@orange.ro, care sa contina urmatoarele date: Numarul comenzii, Codul IBAN format din 24 caractere, numele titularului de cont si banca emitenta (sucursala bancii).
Multumim,
Echipa Orange Romania”



Ps: am trimis nenumărate emailuri la adresa de mail cu toate datele…. Se fac că plouă cumva…

DanielaH
Moderator

@andreeadragomir, încercăm să rezolvăm. Am rugat din nou colegii sa verifice cu Cargusul situația ta.

DanielaH
Moderator

Am primit confirmarea ca a ajuns coletul. Revin cand primesc informații despre returul banilor.

Mulțumesc pentru înțelegere.

Multumesc frumos ! Sa dea Domnul sa se rezolve !