anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Prelungire abonament cu telefon in magazinul online

CristinaO
Începător

Buna! Acum o saptamana am incercat sa prelungesc abonamentul care expira in Mai 2023 si sa achizitionez in rate un telefon Samsung. Nu am reusit sa finalizez comanda, s-a blocat inainte sa platesc iar ulterior mi-a aparut mesajul ca nr meu de telefon nu este eligibil pentru prelungire. Ce s-a intamplat? Este blocat?

Astazi m-au sunat din centrala si mi-au facut o oferta mai proasta decat cea disponibila online asa ca vreau neaparat sa prelungesc abonamentul si sa profit de oferta din magazinul online.

 

Multumesc!

7 Răspunsuri 7

DanielaH
Moderator

@CristinaO, bun venit în Comunitate!

Ai mai încercat să faci o simulare în magazinul online acum? Persistă aceeași eroare? Înțeleg că numărul tău este eligibil pentru oferta dorită?

Buna! Am incercat in fiecare zi de o saptamana, de pe mai multe telefoane si de laptop. Conform discutiei cu cei din call center nu exista nicio problema cu nr de telefon...cu toate astea nu pot sa prelungesc abonamentul...deloc, nici cu telefon, nici fara.

Îmi pare rău. Îți recomand să iei legătura cu colegii noștri prin e-mail la magazinonline@orange.ro sau din sectiunea de Contact. Te așteptăm să revii cu vești bune să ne spui cum s-a rezolvat.

delfinas
#StarMember

Ce abonament ai acum si la care vrei sa te abonezi?

Vio73
#StarMember

Salutare!

Din magazinul online trebuie să selectezi un abonament cu 1 euro mai mare decât ceea ce ai, pentru a ți se permite prelungirea cu o ofertă de ok la telefon. Altfel, nu-ți dă voie, am încercat și eu cu același abonament.

RafaHelper
#StarMember

@CristinaO e posibil sa lipsească date personale din contul tau My Orange si de aceea sa nu poți finaliza comanda. Abonamentul de il ai acum l-ai făcut in magazin sau online?

De cat timp ai contul My Orange creat?

DanielaH
Moderator

Cristina, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?