la 09-11-2023 06:55 PM - editat ultima oară la 09-11-2023 07:38 PM de DanielaH
Bună ziua!
Încerc sa ma portez de la Vodafone. Am ajuns pana la pasul în care trebuie sa introduc ultima factură, doar ca mai departe nu se mai întâmplă nimic. Mai exact, nu pot sa finalizez, ca asa pare următorul pas.
Cu stima,
Andrei
la 09-11-2023 06:57 PM
Oare ne poti oferi mai multe detalii?
Daca doresti sa portezi un numar, o poti face in orice magazin Orange, precum si online. Poti depune o solicitare sa fii contactat pe www.orange.ro/contact in sectiunea "Trimite-ne un mesaj", poti suna la 300 de pe un alt numar Orange, sau poti intra in legatura cu un consultant pe chatbot Djingo, disponibil tot la link-ul de mai sus
la 10-11-2023 09:41 AM
Salut, @Octavi ! Ai reușit să finalizezi procesul? Dacă încă întâmpini erori, ne-ar ajuta o captură de ecran cu situația întâmpinată.
la 12-11-2023 08:44 AM
Bună ziua!
Da, a funcționat în următoarea zi.
Mulțumesc!
la 13-11-2023 08:54 AM
Salut, @Octavi ! Ne bucurăm că ai reușit să rezolvi.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor