la 25-02-2024 04:40 PM
25-02-2024 04:47 PM - editat 25-02-2024 07:55 PM
Salut,
Pe telefon și browser laptop nu sunt probleme cu accesarea magazinului online.
Pare o problema locală.
Încearcă din browserul telefonului.
Pentru a elimina posibilitatea unei probleme legate de cont poți încerca accesarea magazinului fara sa te autentifici.
25-02-2024 05:05 PM - editat 25-02-2024 05:06 PM
Salut,
Site-ul "nostru" este de fapt site-ul Orange. Noi, cei de aici din Comunitate, suntem simpli clienti.
Tind sa cred ca problema este specifica pe contul tau. Deci, as recomanda in prealabil cateva teste, doar de confirmare:
Daca ai un link al acelei pagini, putem incerca si noi. Dar observ ca esti abonat, deci posibil sa nu vedem acelasi lucru, sau posibil sa mearga pe alte conturi.
Daca problema persista, trimite o sesizare la: magazinonline@orange.ro
la 25-02-2024 07:20 PM
la 25-02-2024 07:34 PM
Pe mobil e funcțional, la fel și desktop. Încearcă alt browser sau șterge cookies din browserul actual.
la 26-02-2024 11:23 AM
@ionel_cristea, s-a rezolvat situația? Ai putut accesa magazinul online?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor