anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Pagina Magazinului Orange!

ionel_cristea
Junior

Cand puneti si voi la punct site-ul vostru ca o i-au razna!?

5 Răspunsuri 5

Anonim
Neaplicabil

Salut,

Pe telefon și browser laptop nu sunt probleme cu accesarea magazinului online.

Pare o problema locală.

Încearcă din browserul telefonului.

Pentru a elimina posibilitatea unei probleme legate de cont poți încerca accesarea magazinului fara sa te autentifici.

arsradu
#StarMember

Salut,

Site-ul "nostru" este de fapt site-ul Orange. Noi, cei de aici din Comunitate, suntem simpli clienti. 

Tind sa cred ca problema este specifica pe contul tau. Deci, as recomanda in prealabil cateva teste, doar de confirmare:

  • Acceseza site-ul in fereastra privata. Vezi daca merge asa. Daca da, clear browser data (cache, cookies etc).
  • Acceseaza site-ul de pe telefon. Vezi daca intampini aceeasi problema. Daca nu, problema e doar pe PC, daca da, problema e generala (posibil pe cont).

Daca ai un link al acelei pagini, putem incerca si noi. Dar observ ca esti abonat, deci posibil sa nu vedem acelasi lucru, sau posibil sa mearga pe alte conturi.

Daca problema persista, trimite o sesizare la: magazinonline@orange.ro

Client Orange

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Salutare!

Probabil este ceva de la tine. Dă un restart la telefon sau la dispozitivul care îl folosești. La mine funcționează.

FLo1
#StarMember

Pe mobil e funcțional, la fel și desktop. Încearcă alt browser sau șterge cookies din browserul actual.

DanielaH
Moderator

@ionel_cristea, s-a rezolvat situația? Ai putut accesa magazinul online?