anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Nu vi se pare învechit aspectul magazinului online? Mie mi se pare că ar putea fi îmbunătățit

Ionuț_M_
Junior

Părerea mea este că modul în care este organizat magazinul online Orange este nepotrivit. Nu este intuitiv, nu este aspectuos, căutarea produselor se face greoi. 

20 Răspunsuri 20

RafaHelper
#StarMember

Salut @Ionuț_M_

Asta este noul aspect al magazinului, a fost lansat de câteva luni.:)

Poate să fi fost lansat și ieri, opinia mea este aceeași. Nu are de-a face cu timpul, ci cu priceperea de a organiza categoriile e produse și de a face atractivă petrecerea timpului pe platformă. Lucru care mi se pare că lipsește cu desăvârșire. 

 

 

 

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Salutare!

Întotdeauna este loc și de mai bine! Important este să găsești ceea ce te interesează și să îți rezolvi treburile. Asta cu aspect învechit sau neînvechit, nu știu dacă are relevanță!

Cred că nu ați înțeles principiul funcționării acestei comunități. Totul are relevanță și de aceea ne dăm noi cu părerea pe aici, ca lucrurile să se miște și să se schimbe. 

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Am înțeles, stai liniștit. De aceea am și spus că este loc și de mai bine! Este foarte bine că se exprimă idei, care duc în final la modificările dorite!

Zi frumoasă!

Aș aprecia să păstrăm formalismul cu care v-am răspuns eu și să nu ne tutuim. Zi frumoasă și dvs.! 

Poate avea relevanta pt cei de la Orange, ar atrage mai mulți clienti și poate ar avea vânzări mai bune, e o strategie de implementat, mai ales ca omul e o ființă vizuala, imediat e atras de ceva interactiv, interesant, fresh.

Abrashcu
Junior entuziast

Salut,

Personal consider că site-ul Orange arata foarte bine ca și design.

Este foarte ușor de căutat atât produsele cât și serviciile de care am nevoie.

Poate ne poți detalia ce este în neregula și ce crezi că ar putea fi îmbunătățit cu exemple dacă se poate.

Orice aplicație/site diferit cu ceea ce eram obișnuiți poate părea neintuitiv la început până ne obișnuim.

M-ați pierdut la "Este foarte ușor de căutat atât produsele cât și serviciile de care am nevoie".

Îmi cer scuze pentru exprimare.

Personal fac toate achizițiile online și nu am întâmpinat dificultăți în procesul de căutare.

Atunci când afirmati că un site ar trebui îmbunătățit trebuie să veniți și cu niște exemple concrete (punctuale).

Aspectuos - aici totul este subiectiv

 

"Orice aplicație/site diferit cu ceea ce eram obișnuiți poate părea neintuitiv la început până ne obișnuim." - prezumția dvs. nu este corectă. Sunt foarte bne familiarizat cu site-ul Orange, fac parte din comunitatea Orange de ceva ani, iar ca vechime în rețea am mai bine de 20 de ani, per total. 

Pentru a înțelege mai bine ceea ce va deranjează la site-ul Orange trebuie sa fiti mai explicit.

Poate ne puteti oferi niste propuneri de îmbunătățire a site-ului (un model).

Ce probleme ati întâmpinat pe site-ul Orange având în vedere și vechimea pe care o aveți în rețea.

In rest daca nu venim cu idei de îmbunătățire acest topic rămâne la stadiul de sondaj (ne place ori nu ne place) bazat pe subiectivism.

Shadow1
Explorator

În comparație cu site-urile vdf și Telekom, al Orange este la ani lumina distanta 

Este! În urmă. Corect! 🙂