anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Nu merge magazinul online Orange

vlad_21
Începător
Am incercat sa comand un abonament nou, dar se pare ca site-ul nu functioneaza, din nou:https://youtu.be/2Ao5Y8oW3wE
Am incercat de pe mai multe dispozitive.
A mai patit cineva asta?
7 Răspunsuri 7

MihaelaC
Community Manager
Community Manager
Salut, Vlad. Am încercat și eu de pe telefon și funcționează. Îți merge acum?

Vio73
#StarMember
Salutare! Poate a fost o eroare de moment și apoi și-a revenit. Mai încearcă și trebuie să reușești, eventual și cu un alt browser! Succes!

vlad_21
Începător
din păcate problema persistă, video în link-ul de mai jos. De data aceasta de pe telefon. Am mai încercat de pe încă 2 PC-uri și un telefon mobil, deci cu siguranţă problema nu este la mine: https://youtu.be/Jm-njQqYQSo

DanielaH
Moderator
@Vlad, am trimis situația ta (împreună cu filmulețele) colegilor noștri de la magazinul online care vor investiga această eroare de afișare. Mulțumim pentru sesizare și înțelegere.

Brojbeanu_Catal
Începător
  • Site-ul nu functioneaza de ieri dupa masa,dar pe telefon imi merge internetul perfect.

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Vreun produs/scenariu anume? De incarcat, pare sa se incarce. Dar daca e vreun caz concret care nu merge, ar fi bine sa dai ceva mai multe detalii.

Ca idee, se poate trimite o sesizare in sensul asta si la adresa: magazinonline@orange.ro 

Client Orange

Pololică
#StarMember

Am facut o simulare (cu numar nou) si vad ca merge. Nu am dat scanare buletin (nu ma intereseaza sa-l fac, doar sa vad daca sunt probleme).