la 10-03-2023 07:35 PM - editat ultima oară la 11-03-2023 09:15 AM de DanielaH
Stiti vreo varianta prin care putem alege livrare in magazin? Orange actualizeaza magazinul online de ceva timp si aceasta optiune nu mai este disponibila.
10-03-2023 08:24 PM - editat 11-03-2023 07:33 AM
@Daniesy: Livrarea în magazin nu mai este posibilă de mult timp. Au fost și câteva erori la comenzi din această cauză. Cea mai sigură (lipsită de erori pe parcursul până la finalizarea comenzii) și recomandată este comanda cu transportul asigurat de curier.
10-03-2023 08:24 PM - editat 11-03-2023 07:33 AM
@Daniesy: Livrarea în magazin nu mai este posibilă de mult timp. Au fost și câteva erori la comenzi din această cauză. Cea mai sigură (lipsită de erori pe parcursul până la finalizarea comenzii) și recomandată este comanda cu transportul asigurat de curier.
10-03-2023 08:45 PM - editat 10-03-2023 08:46 PM
Ciudat ca eu am făcut anul trecut în vara ultima comanda cu livrare în magazin și totul a decurs perfect.
la 10-03-2023 09:37 PM
Dacă vei căuta în Comunitate, vei găsi destule topicuri cu erori și anulări de comenzi, dar și cu soluții de rezolvare ca optare pentru livrare prin curier.
la 11-03-2023 02:03 AM
Da, și eu recomand livrarea prin curier. Îl chemi unde ți-e ție mai comod.
Eu am avut o comandă pt un telefon, care a dispărut în timp ce eu tot făceam vizite la magazin, că primisem mail că telefonul a ajuns în reprezentanță, dar acolo mi se spunea că nu au primit nimic. După 3 zile de-a v-ați ascunselea, comanda a fost anulată, pt că ... nu respectasem termenul de 3 zile. 🙂
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor