25-10-2024 03:24 PM - editat 01-11-2024 02:24 PM
Scriu aceast post ca sa stiti la ce sa va asteptati si care sunt termenele pentru fiecare pas in cazul unei Modificari / Anulari a unei comenzi Online
23.10.2024 12:30
Am plasat comanda pe site pentru o prelugire de abonament cu un telefon in rate, prelungire abonament pentru alte doua numere si cateva accesorii. Restul de plata a fost achitat cu puncte si online cu card
Dupa plasarea comenzii, imi dau seama ca unul din accesorii l-am comandat gresit, fiind pentru o alta varianta a telefonului achizitionat
23.10.2024 13:30
Sun la Call Center pentru modificare comanda. Operatoarea imi explica ca nu poate modifica comanda, dar ca o poate anula. Fiind vorba de o suma mica si asteptandu-ma ca o sa fie mai complicat fiind vorba si de prelugirea contractului, ii zic ca nu ma intereseaza. Insista, ca nu are rost sa pierd banii si ca anularea "se rezolva repede". Si accept anularea... fara sa intreb exact ce inseamna "repede"
23.10.2024 19:30
Verific in platforma daca s-a anulat comanda, pentru a plasa noua comanda. Comanda aparea tot "in procesare". Sun iar la call center. Operatoarea imi confirma ca exista o cerere de anulare a comenzii, cu toate ca nu am primit nici o confirmare pe email si ca dureaza cam... 3 zile. Ii explic treaba cu "repede" si ca 3 zile nu prea coincid cu acest termen.
25.10.2024 09:30
Primesc SMS de la Orange ca urmeaza sa primesc comanda. Sun iar la Call Center. Operatoarea imi spune ca nu stie de ce s-a livrat comanda pentru ca apare cererea de anulare a comenzii in sistem si sa refuz coletul. In momentul asta decid sa cer detalii: returul catre ei dureaza in general 3-5 zile pentru coletele refuzate. Dupa ce ajunge coletul la ei, se verifica integritatea lui (nu mi-a trecut prin cap sa intreb cat dureaza si etapa asta). Dupa care ma intreaba daca vreau sa anumlez si modificarea celorlalte doua abonamente. Stupoare. Am cerut anularea comenzii, nu partial. (modificarea facea parte din aceeasi comanda). Intr-un final face cerere si pentru anularea modificarii abonamentelor
25.10.2024 12:00
Dupa ce refuz coletul de la curier, sun iar la Call Center sa-mi confirme anularea modificarii abonamentelor si detalii despre procedura de retur: modificarea abonamentelor a fost anulata si termenele sunt:
-retur colet curier -> Orange: 3-5 zile
-verificare integritate colet
-restituire bani: 10 zile
Apoi ma intreaba unde sa faca restituirea banilor: in contul Orange sau in contul de unde am platit. Evident in contul de unde am platit.
Iar la final mi-a transmis: "Se putea rezolva si altfel de catre colegi, dar este tardiv acum". N-am mai avut nervi sa intreb ce inseamna "altfel"
25.10.2024 14:30
Status-ul in platforma online schimbat din "La curier" in "Confirmata". Poate o mai trimit odata 😄 In platfoma curierului, coletul apare inca la ei
O sa revin cu precizari pe masura ce se parcurg pasii
Morala1: Cereti detalii concrete pentru orice termen
Morala2: Fiti atenti la ce comandati, Orange se crediteaza pe banii vostri in caz de anulare a comenzii
Morala3: Chiar daca odata cu plasarea comenzii alegeti sa fiti informat pe cale electronica in legatura cu status-ul unei comenzi, nu veti primi nici o notificare referitoare la modificari, anulari sau cereri care au legatura cu aceasta
Later edit:
2024.10.28 11:00
SMS de la curier ca vor tine coletul 5 zile la Cargus SHIP & Go
SMS de la Orange cu notificare ca datele de livrare sunt incomplete :). Sa trimit datele corecte, altfel comanda va fi anulata in 48 de ore
2024.10.29 10:00
In sfarsit comanda si-a schimbat status-ul in magazinul online: "Refuzata". Banii si punctele nu au fost restituite.
2024.10.29 18:00
S-au intors punctele. Banii nu au fost restituiti
2024.11.01 09:00
Banii au fost restituiti, dar acum am un plafon foarte mic pentru rate (aprox 25%)
Am mai facut o sesizare, de data in scris. Sa vedem cum decurge procesul prin tipul asta de comunicare
25-10-2024 03:35 PM - editat 25-10-2024 03:50 PM
Salutare!
Da, trebuie atenție când comanzi, că altfel e complicat și de durată. Din păcate, nu doar la Orange. Eu am pățit și la Emag și am stat o grămadă până mi-au returnat banii.
Sincer, eu mă lipseam de produsul comandat greșit și acceptam coletul. Am făcut și eu anul acesta la fel (am cerut anularea comenzii unui telefon) și tot a venit curierul, dar am acceptat. Crezusem că telefonul nu are anumite lucruri la el ( nu suportă anumite frecvențe 4g/5g) și ulterior am constatat că era în regulă. Bine că l-au adus chiar dacă cerusem anularea!
Îmi pare rău, dar trebuie răbdare multă!
Baftă!
la 25-10-2024 05:02 PM
@Vio73 nu am pățit niciodată asta la emag, butonul de anulează comanda funcționeaza foarte bine, iar atunci cand comanda este predata curierului sau se afla in stadiul de ambalare acel buton devine inactiv si un mesaj de genul iți este afișat. "Comanda nu mai poate fi anulata dar o poți refuza la curier."
Nu cunosc procedura in cazul in care ai comandat pe emag dar nu era livrat de emag pentru ca acolo povestea poate fi asa cum ai spus tu. Sa nu uitam ca emag este un Marketplace de cativa ani.
la 25-10-2024 03:47 PM
Salut,
O situație tare neplăcută ce a pornit de la un lucru minor.
Trebuia să accepți produsele și ulterior să contactezi magazinul online Orange pentru a putea da înapoi accesoriul pe motiv că nu ești mulțumit de acesta.
Te așteptăm cu noi informații.
Gânduri bune!
la 25-10-2024 04:06 PM
Am sugerat si varianta asta in discutia cu prima operatoare de la Call Center, dar a insistat cu anularea "rapida" 😂
la 25-10-2024 04:26 PM
Cu siguranță anularea comenzii este "rapida" deoarece sunt necesare doar câteva clickuri.😁
Probabil nu a realizat că pe teren situația este cu totul alta.
Din păcate se mai întâmplă și astfel de situații prin care am trecut cu toții.
Te așteptăm cu vesti bune!
la 25-10-2024 05:27 PM
@RazvanStefan din păcate ai relatat foarte bine ce se întâmpla cu o comanda plasata in magazinul Orange. Cat de greu poate fi sa o modifici sau sa o anulezi, oricum asta cu modificatul zici ca e crima pentru orice magazin. Nimeni nu prea oferă aceasta posibilitate, prefera anulare si apoi sa o plasezi din nou.
Cat despre status este adevărat, primeam sms cum ca urmează sa primesc comanda după ce aceasta era deja livrata, iar ziua urmatoare cum ca a fost livrata comanda mea. 🙂
la 29-10-2024 10:32 AM
Update:
2024.10.28 11:00
SMS de la curier ca vor tine coletul 5 zile la Cargus SHIP & Go
SMS de la Orange cu notificare ca datele de livrare sunt incomplete :). Sa trimit datele corecte, altfel comanda va fi anulata in 48 de ore
2024.10.29 10:00
In sfarsit comanda si-a schimbat status-ul in magazinul online: "Refuzata". Banii si punctele nu au fost restituite.
la 29-10-2024 03:22 PM
În general când e vorba de modificarea sau anularea unei comenzi, lucrurile sunt de durata. Ar trebui ca pe viitor să informeze corect clientul și să-i aducă la cunoștința că poate dura până la o săptămână întregul proces de modificare a unei comenzi. Astfel clientul va hotăra dacă acea modificare chiar ii e necesară și poate aștepta termenul transmis.
la 31-10-2024 12:53 PM
2024.10.29 18:00
S-au intors punctele. Banii nu au fost restituiti
01-11-2024 02:10 PM - editat 01-11-2024 02:23 PM
2024.11.01 09:00
Banii au fost restituiti, dar acum am un plafon foarte mic pentru rate (aprox 25%) 🙂
Am mai facut o sesizare, de data in scris. Sa vedem cum decurge procesul prin tipul asta de comunicare
la 01-11-2024 03:46 PM
Cel mai bine este sesizare scrisă!
Succes!
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor