anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Nemulțumire servicii in magazin fizic

ZA
Începător

Bună ziua!

Sunt un client care am solicitat în magazinul Orange din Pitești Kaufland Craiovei un telefon Samsung S25 Plus 512 GB.
Am configurat abonamentele și am rugat pe domnișoară operator să îmi plaseze comanda spre depozit. După 2 săptămâni am fost contactat să ridic telefonul. Nu am sesizat și nu m-am îndoit ca aș primi altceva decât am cerut. 
Am configurat telefonul în aprilie și abia atunci am observat ca aveam un SAMSUNG S25 PLUS 256 GB.
Am mers la magazin să întreb de ce s-a produs această schimbare.
Motivele invocate:
1. Nu merge sistemul și nu putem verifica. Lăsați un nr de telefon și va sunam.
2. După 6 zile am revenit în magazin. Operatorul mi-a spus ca nu este prezenta domnișoara cu care am vorbit. M8s-a spus ca voi fi contactată. 
3. După 7 zile nu am primit niciun apel. M-am prezentat din nou la magazin.
Șefa mi-a spus ca a trecut foarte mult timp.  Nu mai pot returna telefonul. Vina îmi aparține ca am semnat și nu am citit.
Mai nou, mi s-a spus ca nu aveam cum sa solicit în FEBRUARIE 2025 un telefon Samsung S25 Plus 512 GB deoarece Orange nu comercializa un astfel de telefon.  
Am intrat în cont și am găsit un review de mulțumire în 16 februarie. 
 
Concluzia: eu nu am cum să dovedesc ca am comandat asa ceva când operatorul cu care am conlucra m-a contrazis.
O sa ma gândesc dacă voi mai colabora cu aceasta companie.
Am o vechime la Orange de peste 25 de ani.
1 Soluţie acceptată‚

RafaHelper
#StarMember

Salut @ZA,

Din păcate trebuie sa accepți ca este si vina ta. Pe viitor nu mai semna ca primarul si verifica chiar daca ti se pare totul in ordine, e bine sa fi sceptic mai ales in cazul unor contracte. 

In acest moment nu mai poți face nimic, mai ales ca nu ai o fisa de comanda care sa arate ca tu ai cerut varianta cu 512GB. 

O soluție pentru tine in acest moment ar fi o memorie USB cu port Type C, regăsești mai jos câteva exemple.
Va funcționa ca un card de memorie extern.
https://altex.ro/memorii-usb/cpl/filtru/interfata-4893/usb-3-1-type-c-gen-1_usb-3-2-type-c-gen-1_usb...

E doar un exemplu poți alege sa cumperi de oriunde.

Vizualizare soluţie în postul original

17 Răspunsuri 17

delfinas
#StarMember

ZA, bun venit in Comunitate!!!

Din pacate, daca ai semnat un contract in care se scrie ca esti de acord cu achizitionarea variantei de 256 GB, nu mai ai ce face. Puteai schimba ceva in primele 24 de ore, acum e cam tardiv.

Vio73
#StarMember & 2024 Problem Solver

Salutare!

Din păcate, destul de neplăcută experiența. Nu vreau să disculp pe nimeni, dar era cel mai bine să fi mers în Orange Shop din centru sau ArgeșMall.

De ce? Pentru că acolo primeai informații mult mai în regulă și nu cred că erau probleme de genul.

Dacă o anume persoană anume a dat informații greșite în numele Orange, cred că ar trebui să-si asume acest lucru, cu părere de rău!

 

ZA
Începător

Azi am încercat și competentele celor de la Argeș Mall. Poate știați ceva.  Eu m-am ingrozit. De azi înainte, ma voi asigura ca îmi voi comanda doar din magazinul online.

Vio73
#StarMember & 2024 Problem Solver

Nu știam nimic. Eu am rezolvat întotdeauna ceea ce am avut de rezolvat cu ei. Sunt și eu din Pitești! Chiar îmi pare rău !

MihaiC99
Maestru certificat

Salut,

Din păcate, ai ales să te bazezi pe informațiile  verbale oferite de angajații magazinului Orange fără să verifici conținutul documentelor semnate, ceea ce a condus, din nefericire, la această situație neplăcută.

Atât timp cât în documentele semnate este menționat modelul de 256 GB, nu mai există temei pentru a solicita o modificare sau înlocuire a produsului (mai ales că nici la primirea produsului nu ai sesizat diferența).

Concluzia este că nu poti avea încredere în ceea ce spun angajații Orange, este esențial să citești cu atenție orice document înainte de a-l semna.

Poți scrie un review despre experiența avută în magazin, astfel încât să îi ajuți și pe alți clienți care ar putea merge pe încredere.

Indignarea mea este mai mare pentru ca, șefa magazinului mi-a sugerat sa cumpăr CONTRACOST un card ca ajung la capacitatea de 512 GB. E de noaptea minții sa sugerezi ca sa cheltuiască omul încă o suma de bani pe ceva inutil.
Și după ce îl cumpărăm, îmi spunea ca mine l-a dat pentru ca l-am cerut.
 
Intrebare: ACEASTA ESTE O SOLUȚIE?
 
Aceste informații le-am aflat după ce am povestit copilului (24 de ani) ceea ce mi s-a intamplat. "Din păcate, Samsung Galaxy S25 Plus nu are un slot pentru card microSD, așa că nu vei putea mări memoria internă de 256GB cu un card SD.
Telefoanele din seria Galaxy S, începând cu S21, nu mai includ această opțiune. Va trebui să te bazezi pe memoria internă disponibilă și pe eventuale servicii de stocare în cloud."

MihaiC99
Maestru certificat

Eroare după eroare, e greu de crezut că un sef de magazin Orange a putut face o astfel de recomandare fără să verifice specificațiile dispozitivului.

Oricum, utilizarea unui card ar fi fost doar o soluție de compromis (dacă telefonul ar fi avut slot), deoarece în astfel de cazuri, memoria internă rămâne alegerea ideală.

Acest magazin trebuie ocolit.

Azi mi-au cerut telefonul ca sa îmi arate unde este slotul pt card. (al treilea consultant).

Va spun ca ma voi duce din nou în magazin și am sa vb cu șefa sa îmi recomande un card ca sa vad pana unde merge ignoranta.

Singura soluție sunt cei de la "Recorder" si apoi reclamație la ANPC

De cand am citit faza cu cardul de memorie, ma intrebam unde il va baga, pt ca la telefoanele noi nu prea mai exista slot pt asa ceva. Oare asa de ignoranta sa fie acea consultanta?

Azi au vrut să îmi arate slotul unde pot introduce cardul. M-a pus un alt consultant din același magazin să scot husa și s-a chinuit sa îmi deschidă un ceva ce ar fi semănat cu acel slotul. L-am întrebat dacă el știe cumva detaliile tehnice ale acelui telefon și m-a întrebat dacă vreau sa fac "mișto" de el. Apoi mi-a zis ca dacă eu știam ca nu mai au slot de la Samsung S21, de ce i-am cerut sa îmi arate unde introduc un card. 

No comment! 

Atunci cum pot accepta ca vina totală aparține clientului? 

Vă rog să sunați la magazinul respectiv și sa întrebați "ce soluție există pentru mărirea capacității unui Samsung S25 plus" si cred ca asta vă va convinge de soluțiile inteligente pe care le poate da "sefa" pentru ca azi, operatoare care mi-a făcut comanda nu a vb nimic. Doar șefa a fost făcută vocală  cu cele 2 idei:

1. Nu puteam comanda Samsung S25 Plus de 512GB în februarie

2. Vă puteți mari spațiul cu un card SD de 256 GB

 

MihaiC99
Maestru certificat

Vă cred pe cuvânt, însă faptul că v-a propus o soluție fără să verifice dacă este într-adevăr funcțională arată lipsa de implicare a persoanei respective.

Din păcate, acesta pare să fie nivelul de pregătire al unor angajați Orange, inclusiv al celor cu funcții de conducere, au impresia că le știu pe toate și nu mai consideră necesar să verifice informațiile pe care le oferă.

Shadow1
Explorator entuziast

Angajații din magazine lasă de dorit în majoritatea magazinelor și mint intenționat numai să facă comision la salariu, eu unu aș da afară genul ăsta de angajați împreună cu șefii care permit asta . Eu am fost în orange shop și am vrut să iau un iPhone 16 la prelungire . Angajații de acolo au spus ca pt iPhone trebuie sa fac încă un abonament nou de minim 8 euro. Am refuzat și am comandat un iPhone din magazinul online și am prelungit abonamentul fără să trebuiască să fac încă un abonament nou 

Cât de ignoranți să fie când puteau face investigații și o soluție ca revanșă (dacă era greșeala lor) ar fi fost "cloud". Au crezut că vorbesc cu "necunoscători". 

Înainte să îmi prelungesc abonamentul la Orange,  am comandat la Altex un telefon care se lansase în România în data de 7 ianuarie. Nu mi s-a întâmplat ceea ce am pățit la Orange.  La Altex mi-au făcut comanda din contul meu, am achitat integral și am așteptat ca depozitul să îmi  livreze produsul. Am putut urmări statusul comenzii. În 5 zile mi-a venit produsul la ușă.  Credeți că m-am gândit o secundă că în februarie voi păți așa ceva? Dacă mă duc să îi inregistrez când îmi sugerează soluții ineficiente, încalc GDPR-ul. Există soluții și pentru asta îi voi vizita săptămânal. 😇