30-09-2023 08:00 PM - editat 02-10-2023 11:58 AM
UPDATE 02.10.Se pot folosi voucherele!Eroare sit era motivul!
Salutare
Aveți idee de ce apare eroarea de" Voucherul introdus este expirat. Introdu un alt voucher" la incercarea definirii unui abonament nou prin selectarea unui terminal și aplicarea voucherului EXTRAxxx?
Sa aibă legatura cu faptul ca reducerile erau pana azi și acuma e extinsa pana în 9.10? (actualizare oferte bla bla)?
Stima
la 30-09-2023 08:27 PM
Salut,
Teoria ta e la fel de buna ca si a noastra. :)) Dar da, e o posibilitate. Banuiesc ca daca s-a extins...ar trebui sa se faca o actualizare si in sistem sa poti folosi voucher-ul pana la noua data.
Posibil sa fie un bug. Eventual incearca incepand de luni, in caz ca nu primesti un alt raspuns care sa rezolve problema intre timp.
la 30-09-2023 08:27 PM
Salut,
Teoria ta e la fel de buna ca si a noastra. :)) Dar da, e o posibilitate. Banuiesc ca daca s-a extins...ar trebui sa se faca o actualizare si in sistem sa poti folosi voucher-ul pana la noua data.
Posibil sa fie un bug. Eventual incearca incepand de luni, in caz ca nu primesti un alt raspuns care sa rezolve problema intre timp.
la 01-10-2023 12:33 PM
la 01-10-2023 01:19 PM
Din pacate, peste weekend nu are cine sa se uite peste problema asta. Deci da, cel mai probabil se va rezolva pe la inceputul saptamanii viitoare.
la 02-10-2023 11:57 AM
la 02-10-2023 12:00 PM
Pai da, ti-am zis ca cel mai probabil se va rezolva la inceputul saptamanii.
Buuun! Doamne ajuta! Bine ca s-a rezolvat!
Enjoy! 🙂
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor