anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Magazinul online merge foarte greu

EmmaP
Junior

Salutare. Știe cineva ce se întâmplă cu magazinul online? De câteva zile merge foarte greu. Incerc sa îmi prelungesc abonamentul + un nou telefon și după ce adaug in cos nu pot vizualiza coșul. Îmi spune că nu există nimic în cos. Mulțumesc 

1 Soluţie acceptată‚

Atunci trebuie să-i suni și să ceri ajutorul. Sau încearcă de mâine pe acea fereastră de chat care se deschide dacă stai mult pe un anume produs și te întreabă dacă ai nevoie de ajutor.

Vizualizare soluţie în postul original

13 Răspunsuri 13

Vio73
#StarMember

Salutare!

Am observat că funcționează mai greu, dar din câte am văzut, scrie că se lucrează la unele îmbunătățiri. Încearcă și varianta web ( de pe laptop/ desktop) și poate îți va merge. La mine merge mai greu, dar reușesc în final să intru.

Baftă!

Mulțumesc. Am incercat și de pe desktop și aceeași problema îmi apare. Când încerc să finalizez comanda apare coșul că fiind gol. 

Atunci trebuie să-i suni și să ceri ajutorul. Sau încearcă de mâine pe acea fereastră de chat care se deschide dacă stai mult pe un anume produs și te întreabă dacă ai nevoie de ajutor.

Mulțumesc. Sper doar sa nu iasă din stoc telefonul dorit. 

Baftă multă îți doresc!

Mulțumesc.

DanielaH
Moderator

@EmmaP, mulțumim pentru marcarea soluției! Ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?

 

Buna ziua. Am luat legătura telefonic cu colegii din centrala. Inițial mi s-a comunicat că este posibil sa fie stocul telefonului problema și mi s-a sugerat sa incerc cu alt telefon. Însă problema persista și cu cu alt telefon. Nu știu ce soluție se poate găsi. 

Ai încercat să folosești alt browser? Ce telefon selectezi? Poți atașa o captură de ecran cu eroarea?

Am incercat și de pe telefon android și de pe desktop. Mesajul este acelasi. Adaug opțiunea in cos, telefon+abonament. Când încerc să vizualizez coșul nu mi se permite. Apoi când încerc să finalizez comanda, îmi afișează mesajul "coșul tău este gol" sau pur și simplu apare semnul din imaginea atașată. Nu cred că problema este la mine. Pentru că la orice încercare din partea mea afișează eroare diferita.

GeorgianaD
Moderator

Salutare, @EmmaP ! Dacă nu ai reușit să îți finalizezi comanda, îți recomandăm să iei legătura cu colegii din chat-ul Magazinului Online Orange.

Salutare. Cum pot face acest lucru? Ce pași trebuie urmati? 

Accesând pagina https://www.orange.ro/contact/, ai posibilitatea să iei legătura cu un coleg prin ChatBot-ul Djingo. Mult succes și te așteptăm cu feedback.