la 12-02-2023 02:53 PM - editat ultima oară la 13-02-2023 08:44 AM de DanielaH
Salutare. Știe cineva ce se întâmplă cu magazinul online? De câteva zile merge foarte greu. Incerc sa îmi prelungesc abonamentul + un nou telefon și după ce adaug in cos nu pot vizualiza coșul. Îmi spune că nu există nimic în cos. Mulțumesc
la 12-02-2023 04:58 PM
Atunci trebuie să-i suni și să ceri ajutorul. Sau încearcă de mâine pe acea fereastră de chat care se deschide dacă stai mult pe un anume produs și te întreabă dacă ai nevoie de ajutor.
la 12-02-2023 03:49 PM
Salutare!
Am observat că funcționează mai greu, dar din câte am văzut, scrie că se lucrează la unele îmbunătățiri. Încearcă și varianta web ( de pe laptop/ desktop) și poate îți va merge. La mine merge mai greu, dar reușesc în final să intru.
Baftă!
la 12-02-2023 04:05 PM
Mulțumesc. Am incercat și de pe desktop și aceeași problema îmi apare. Când încerc să finalizez comanda apare coșul că fiind gol.
la 12-02-2023 04:58 PM
Atunci trebuie să-i suni și să ceri ajutorul. Sau încearcă de mâine pe acea fereastră de chat care se deschide dacă stai mult pe un anume produs și te întreabă dacă ai nevoie de ajutor.
la 12-02-2023 05:09 PM
Mulțumesc. Sper doar sa nu iasă din stoc telefonul dorit.
la 12-02-2023 05:10 PM
Baftă multă îți doresc!
la 12-02-2023 05:11 PM
Mulțumesc.
la 13-02-2023 11:15 AM
@EmmaP, mulțumim pentru marcarea soluției! Ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?
la 13-02-2023 11:26 AM
Buna ziua. Am luat legătura telefonic cu colegii din centrala. Inițial mi s-a comunicat că este posibil sa fie stocul telefonului problema și mi s-a sugerat sa incerc cu alt telefon. Însă problema persista și cu cu alt telefon. Nu știu ce soluție se poate găsi.
la 13-02-2023 11:42 AM
Ai încercat să folosești alt browser? Ce telefon selectezi? Poți atașa o captură de ecran cu eroarea?
la 13-02-2023 08:36 PM
Am incercat și de pe telefon android și de pe desktop. Mesajul este acelasi. Adaug opțiunea in cos, telefon+abonament. Când încerc să vizualizez coșul nu mi se permite. Apoi când încerc să finalizez comanda, îmi afișează mesajul "coșul tău este gol" sau pur și simplu apare semnul din imaginea atașată. Nu cred că problema este la mine. Pentru că la orice încercare din partea mea afișează eroare diferita.
la 14-02-2023 10:50 AM
Salutare, @EmmaP ! Dacă nu ai reușit să îți finalizezi comanda, îți recomandăm să iei legătura cu colegii din chat-ul Magazinului Online Orange.
la 14-02-2023 11:14 AM
Salutare. Cum pot face acest lucru? Ce pași trebuie urmati?
la 14-02-2023 11:26 AM
Accesând pagina https://www.orange.ro/contact/, ai posibilitatea să iei legătura cu un coleg prin ChatBot-ul Djingo. Mult succes și te așteptăm cu feedback.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor