anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Livrare intarziata

Luana_1
Junior
Am plasat o comanda in data de 13.11.2020 si nici până acum(03.12.2020) nu a ajuns. Discuțiile cu cei de la call center se rezuma la depunerea de sesizatii, la care nu am primit nici un răspuns de nici un fel. Nu mi se spune daca a plecat produsul de la ei si e o problema cu firma de curierat sau daca problema este de la sursa si anume magazinul online. Ati întâmpinat probleme de genul?
29 Răspunsuri 29

Szabolcs
Explorator entuziast
Nu sunteti singura, in aceasi situatie sunt si eu. Am facut o comanda la Orange si am intrebat cam in cat timp ajunge coletul, si au zis ca maxim trei zile ajunge la mine. Au trecut doua zile si comanda e doar aprobata.

DanielaH
Moderator
@Luana, îmi pare rău pentru experiența prin care ai trecut. Am convingerea că a fost un caz izolat și sperăm ca el să nu afecteze relația ta cu Orange. Legat de situația comenzii tale, ți-am trimis pe e-mail un mesaj privat cu statusul acesteia.

pavel_2
Începător
Buna ,am si eu o problema cu o comanda din magazinul online am comandat un samsung s10 care nu mai ajunge . Punctele s-au luat ,s-a modificat si termenul cind poti sa-ti iei un nou telefon cu 18 luni si comanda e aprobata daca nu apare in doua zile anulez tot si schimb furnizorul de servicii .Aici e pandemie.

mada_bmd
Junior
oare s-ar putea verifica dupa numarul comenzii statusul? cea cu care am vb pt prelungire si achizitie, ridica din umeri, nu se stie cand si cum, desi initial cand discutam pt ofertare mi-a zis ca sunt probleme cu stocurile si posibil doar prin ian- febr sa ajunga, ulterior am vazut ca s-au livrat cateva comenzi in data de 13.11 si m-a incurajat si ea ca s-a remediat situatiasi vor ajunge mai repede, si aqtunci am hotarat sa fac comanda si eu, dar imi pare rau.....mai bine il luam din magazin si eram satula de el deja, asa....asteptam muuuult si bine

Luana_1
Junior
@DanielaH, nu am primit nimic pe mail. Probabil este mailul vechi inregistrat, pe care nu il mai folosesc. Puteti posta aici informațiile daca este ok. La mine apărea aprobată din data de 13.11 cand am plasat comanda. Pana cand am anulat o, la fel apărea, doar aprobată. Cei din call center nu iti pot oferi informații concrete, spun doar ca revin ei cu un răspuns. Sunt foarte dezamăgită si cel mai probabil voi renunta la serviciile orange. Dacă mi se spunea clar ca durează x zile până vine comanda, intelegeam, dar la fiecare discutie eram pasuita si mi se spunea sa astept sa fiu sunata. Am asteptat aproape o lună și tot nu am primit un răspuns clar cu ceea ce s a intamplat cu comanda.

DanielaH
Moderator
@Luana, colegii ne-au confirmat ca aseară comanda ta a plecat din depozitul nostru. Va ajunge la tine în 3-5 zile lucrătoare. Totodată îți recomand să îți schimbi adresa de e-mail cu care te-ai înregistrat în Comunitate (din contul tău My Orange) pentru a putea primi și notificările de la noi.

Luana_1
Junior
@DanielaH cred ca ceva nu este în regulă, deoarece am confirmarea pe mail cum ca este anulată comanda si au fost efectuate modificările pe contul My Orange în ceea ce privește punctele si anularea prelungirii abonamentului. Nu am primit nici un AWB care sa confirme expedierea comenzii.

DanielaH
Moderator
@Luana, da, comanda ta este anulată. Eu îți trimisesem e-mailul cu confirmarea înainte ca tu să soliciți anularea. Chiar îmi pare rău pentru această situație. Bad timing ...

Luana_1
Junior
Da....oricum,multumesc tuturor pentru răspunsuri!

Malin_1
Începător
Buna ziua! Problema comenzilor persista. Am facut o comanda în data de 6.12 si nici pana acum nu au expediat produsul din sediu. Ma amana în fiecare zi ca urmează sa plece. Daca pana marți nu voi primi comanda o voi anula. Termenul de livrare era 9.12, maxim 12.12 În ultimul timp se pare ca este o mare bătaie de joc în ceea ce privește livrarea comenzilor către clienți vechi.

DanielaH
Moderator
@Malin, există, într-adevăr, comenzi pentru care a fost depășit termenul de livrare. Ne pare rău pentru această situație, dar te asigurăm că facem toate demersurile pentru soluționarea lor într-un timp cât mai scurt. Mulțumim pentru răbdare și înțelegere.

Malin_1
Începător
Nu știu ce demersuri faceți voi pentru livrarea acestor comenzi dar nu au nici un efect. Macar modificați pe site termenul de livrare. Ca atunci când o persoana o sa vadă ca trebuie sa aștepte 3 săptămâni pentru o comanda va putea sa aleagă conștient daca așteaptă sau nu. Este o bătaie de joc ceea ce faceți voi. Una e sa întârzie un colet 1-2-3 zile alta e sa întârzie săptămâni întregi.

Ascary
Campion certificat
Inclin sa cred ca de fapt produsul comandat nu este in stocul fizic al magazinului online si dupa comanda se asteapta livrarea produsului din stocul furnizorului. Intre timp cumparatorul este tot amanat cu tot felul de pretexte,ca curierul,ca vremea,ca covidul,ca BF etc.Mai bine i s-ar spune cumparatorului imediat dupa comanda cat are de asteptat pana intra in stoc produsul plus timpul de livrare din stocul magazinului la cumparator.

Luana_1
Junior
Perfect de acord cu dvs. @Ascary. Eu am asteptat 18 zile LUCRATOARE, ca intr-un final sa anulez comanda. De asemena sunt client vechi, titular de 4 abonamente plus Tv si internet. Dar pentru aceasta companie, de care sunt extrem de dezamăgită, nu conteaza corectitudinea fata de clientii vechi. Nu mai vorbim de menținerea fidelității fata de rețeaua Orange. Cat de curând, voi încheia contractele cu dânșii. Si dna. moderator, se pare ca nu sunt un caz izolat, din cate se vede.

Andrei_Dan
Începător
Nu doar ca nu e caz izolat ci aparent, e chiar des intalnit. Am plasat si eu o comanda in data de 4.12.2020... status: aprobată, în curs de validare. După termenul primit de 3-5 zile am inceput sa sun si sa dau mesaje, ca e destul de nasol sa stai sa astepti acasa dupa o comanda. Astept sa imi ajungă comanda acasa, nu sa fug eu dupa curier. Ca si ajutor in urma apelurilor si mesajelor am primit amânări. Dacă știam că durează atata, mă duceam si eu in magazin pentru ca pt discountul acela oferit de punctele ty pentru achizițiile online nu se merita sa iti mănânci timpul așteptând. Pe lângă astea... eu daca întârzii cu plata abonamentului, plătesc penalizări sau mai rau, sunt bagat in biroul de credite. Dacă voi întârziați, sunt luat peste picior si amânat fara sa am alte beneficii. Nu cred ca am nevoie de raspuns din partea dumneavoastră pentru ca deja il stiu..."comanda sigur trebuie să ajunga".