Imposibilitate comanda abonament (si portare numar) folosind magazinul online.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 12-11-2023 11:01 AM
Salut, incerc sa folosesc magazinul online pentru a comanda abonamentul Smart Plus 15 (si a porta un numar de la Vodafone), insa de fiecare data dupa verificarea identitatii primesc eroarea "Ne pare rau dar nu am reusit verificarea datelor tale."
Am incercat de pe mai multe dispozitive, am folosit formularul de contact inca de luni si nu am primit niciun raspuns.
Ce as putea face sa portez totusi cu succes numarul?
(nu pot folosi numarul de contact 021 9890 pentru ca nu vreau sa fie facut la orange communications abonamentul)
Multumesc!
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 12-11-2023 11:22 AM
Salut Andrei,
Poti folosi pagina de Contact….dar problema e ca cel mai probabil nu vei avea aceeasi oferta.
Din cate am vazut, nu esti singurul. Mai sunt cateva topicuri (cel putin inca unul) cu aceeasi problema in Comunitate.
Pana luni insa…nu cred ca are cine sa o rezolve. Iar telefonic sau in Shop…nu vei avea aceeasi oferta.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 12-11-2023 11:36 AM
Am sunat la 0374300300 si mi-au spus sa folosesc formularul de contact, am folosit formularul de contact de o saptamana si n-am primit vreun raspuns, iar botul de chat e inutil 😕
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
12-11-2023 11:41 AM - editat 12-11-2023 11:43 AM
Chatbot-ul nu e chiar inutil... Dar trebuie sa-i ceri "transfer operator" (2x) daca vrei sa fii transferat la un operator uman. Si din cate stiu e doar in timpul programului de lucru. Ideea e ca tu fiind in Vodafone momentan, nu stiu daca poti sa folosesti chat-ul Djingo. Poti incerca binenteles.
Daca nu...ramane din pacate doar varianta asteptarii unui raspuns. Ti-as fi recomandat sa treci pe prepay, nu abonament, lucru pe care il puteai face si dintr-un Orange Shop, dar banuiesc ca ai motivele tale pentru care preferi abonamentul.
