la 23-06-2023 03:04 PM
la 23-06-2023 03:10 PM
Salutare!
Ai încercat și de pe un alt dispozitiv/ browser?
Dacă nu, încearcă și poate reușești. Eventual, dă și un restart la dispozitivul folosit.
Baftă multă!
23-06-2023 03:20 PM - editat 23-06-2023 03:24 PM
Buna! Am incercat si de pe telefonul mobil si de pe laptop si tot la fel imi apare
la 23-06-2023 03:25 PM
Atunci incearcă să iei legătura cu ei e chatul care se deschide in magazinul online. Eventual, le poți da acolo un număr de telefon și te sună ei sau le scrii la adresa de email magazinonline@orange.ro.
Baftă!
la 23-06-2023 03:26 PM
Multumesc!Voi incerca
23-06-2023 03:26 PM - editat 23-06-2023 03:28 PM
Scuze, nu apăruse postarea și am rescris.
Insistă pe comandă până se deschide o fereastră în care te întreabă dacă dorești asistență în plasarea comenzii.
la 23-06-2023 05:39 PM
@Dariana: Chiar la primele momente când accesezi Magazinul Online ești întâmpinată de o fereastră pop-up de accesare a chat-ului aferent magazinului. FOLOSEȘTE-o. E simplu, sigur, ușor, la îndemână și cu soluție sigură de finalizare a comenzii, mai ales dacă, verificând în prealabil, produsele existau pe stoc. Deci totul e doar o simplă formalitate. Succes.
la 26-06-2023 09:34 AM
Dariana, ai reușit să plasezi comanda?
la 26-06-2023 09:43 AM
@Dariana: În pagina respectivă mai există vreun mesaj de eroare? Fie la ”total de plată” sau ”expediție”, ”modalități de plată”.... undeva nu e ok. Mai încearcă plasarea comenzii cu verificarea acelor secțiuni, unde posibil să nu fie ceva selectat ok. Te așteptăm cu o actualizare pe topic. Numai bine.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor