la 20-01-2023 06:37 PM
Incerc sa fac o comanda la un telefon in rate cu prelungire abonament si imi spune la sfarsit ca a survenit o eroare .. oare de ce ?
la 20-01-2023 06:41 PM
Roxana, bun venit in Comunitate!!!
Exact de aceea, este o eroare de sistem. Încearcă mai târziu sau zilele următoare.
la 08-07-2023 12:59 AM
Și eu am încercat sa fac comanda online la prelungire și tot asa îmi spunea eroare s-au ca am depășit numărul limita de abonament ce pot sa fac în caz ca doresc sa prelungesc un alt număr în online?
la 10-07-2023 12:30 PM
Salut, @Georgeta2 ! Dacă eroare persistă, îți recomand să iei legătura cu un coleg din chat-ul Magazinului Online Orange. Acesta te poate ajuta cu mai multe detalii referitoare la condițiile de eligibilitate pentru rate și ofertele pentru prelungirea abonamentului tău. Spor și te așteptăm cu feedback.
la 20-01-2023 06:42 PM
Multumesc
20-01-2023 07:08 PM - editat 20-01-2023 07:09 PM
Salut Roxana,
Se pare ca e o problema generala. A mai raportat cineva problema asta in Comunitate.
Sugestiile mele, si in cazul asta, ar fi sa incerci un apel la 300 sau 0374 300 300 (din orice retea), si vezi daca pot ei cumva sa finalizeze comanda in felul asta. Doar ca daca ai si puncte thank you…nu stiu daca o sa le poata adauga. Intreaba toate detaliile astea, pentru orice eventualitate.
Iar pentru eroare, trebuie trimis un screenshot impreuna cu o sesizare la adresa: magazinonline@orange.ro.
Oricum, daca nu te grabesti si crezi ca poti sa mai astepti un pic, dupa cum ti-a propus si delfinas mai sus, poti de asemenea sa incerci din nou un pic mai tarziu, sau in zilele urmatoare. Daca nu-si revine, sugestiile de mai sus raman valabile. 🙂
la 20-01-2023 07:18 PM
Multumesc frumos
la 20-01-2023 07:21 PM
Cu drag! Sper sa se rezolve curand, si sa ne auzim din nou cu vesti bune in Comunitate. 🙂
la 25-01-2023 10:52 AM
@Roxana27, ai reușit să plasezi comanda?
la 01-02-2023 11:16 PM
Buna inca nu … m a sunat intr adevar cineva dar modelul pe care il doream nu mai era pe stoc … si a ramas sa ma mai gandesc ce aleg … si sa incerc iar cand ma hotaresc … m am hotarat , am incercat iar si din nou aceeasi poveste .. am dat iar email cu eroare si astept sa vad cand ma contacteaza … sper ca da aceasta sa reusesc 🙏🏻
la 02-02-2023 08:40 AM
Mulțumim pentru feedback!
Te așteptăm să revii cu vești bune în Comunitate să ne spui cum s-a rezolvat.
O zi frumoasă!
la 29-01-2023 11:14 AM
Ori nu le merge lor, ori telefonul respectiv nu este pe stoc, desi scrie pe pagina lui ca este (problema semnalata si de mine). Verifica daca intr-adevar este pe stoc asa:
Alege abonament nou in loc de prelungire/liber pe pagina telefonului si apasa pe Cumpara. Cand ajunge la pagina urmatoare, daca produsul nu mai este practic in stoc o sa vezi eroare cu descrierea corecta. Daca nu apare eroare de stoc, sterge din cos si mai incearca pt modul de tranzactie pe care il vrei, pana le merge.
la 29-01-2023 01:08 PM
@RstdWoo: Nu toate modelele sunt eligibile pentru oricine și oricum. Doar unele sunt valabile cu voucher, doar unele sunt eligibile pentru abonament nou, altele doar cu prelungirea unui abonament pe 24 luni, și prea puține la liber, prepay sau portare. Deci dacă "dispare" după autentificare înseamnă că nu ai calitatea de client căruia Orange a dedicat spre achiziție acel model. Eroare... mai greu. O zi bună.
la 01-02-2023 11:13 PM
Sunt client orange de aproape 4 ani , acum in februarie trebuie sa prelungesc abonamentul … nu am luat nimic pana acum pe abonament .
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor