anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Probleme precomanda magazin online (Xperia 1 V)

andylupescu
Junior entuziast

Dupa 2 luni de vorbit la telefon si mii si mii de rugaminti,sa nu mai patesc si de data asta ce am mai patit in trecut la prelungirea abonamentului,astazi aflu ca telefonul pe care-l asteptam,nu va mai fi livrat. Comanda a fost anulata,iar de aceasta data nici macar nu am mai fost instiintat,desi sambata mi s-a spus ca este la curier si in drum spre mine! Am facut prima comanda pe 9 iunie,pe 27 a fost anulata fara motiv.Apoi am facut comanda iar pe 27 ca sa fie anulata pe 29,tot fara motiv,apoi am facut iar comanda pe 29 ca sa aflu astazi ca nu va mai fi livrat si tot astazi,telefonul a iesit din oferta care era la precomanda.Practic,timp de o luna de zile,Orange mi-a anulat toate comenzile efectuate si m-a lungit pana am pierdut oferta. In cazul de fata nimeni nu stie nimic,nici ce s-a intamplat,nici din vina cui,nici unde este telefonul meu,nici daca exista ce am comandat,absolut nimic. Mi se pare pur si simplu oribil si mai ales ca nu este prima data,ci a doua oara cand imi fac asta si ma lungesc peste o luna cu prelungirea unui abonament,ca in cele din urma sa pierd orice fel de oferta! A mai facut cineva precomanda de Xperia 1 V si i-a fost anulata,sau livrata? Poate sunt singura persoana cu care procedeaza asa!

1 Soluţie acceptată‚

DanielaH
Moderator

Salut din nou!

Colegii mi-a comunicat că eroarea a fost remediată. Comanda se va livra în maximum 3 zile lucrătoare.

Vizualizare soluţie în postul original

15 Răspunsuri 15

DanielaH
Moderator

Salut, Andy! îmi pare rău pentru situația pe care ne-ai descris-o.

Putem întreba și noi colegii de la magazinul online. Ne poți da, te rog, numărul comenzii? Mulțumim.

Comana nr  2886073 apare ca fiind confirmata in contul meu. Astazi am vorbit cu o doamna Lavinia (daca retin bine),care mi-a spus ca nu se mai stie nimic de aceasta comanda,ca se poate anula si sa efectuez alta. N-as fi avut nici o problema cu asta,pentru ca aveam si un voucher de 10% reducere pe care-l puteam folosi ( era frumos din partea Orange sa-mi fi fost acordat inainte de achizitie,cand aveam nevoie,nu pentru ca am pus niste produse in cos,dar deja am inteles ca abonatii nu mai inseamna nimic pentru Orange),insa astazi,4 iulie,stiam ca telefonul iese din oferta si asa a fost. I-am spus doamnei ca nu mai plasez alta comanda,pentru ca lipsesc castile din oferta si sa ia legatura cu un superior pentru ca eu dupa 3 comenzi efectuate,vreau ce am comandat. A ramas sa ma sune,nu stiu cand.Eu sper astazi,maine,cumva sa aflu ca macar ce am comandat se alfa undeva pus deoparte.

Mulțumesc pentru detalii. Revin imediat ce primesc un răspuns de la colegi.

RafaHelper
#StarMember

Salut @andylupescu

Eu sper sa iți rezolvi problema, dar si mie mi-au anulat comenzi si la fel am pierdut stocul la produse in aceasta perioada. Am observat ca nu exista o comunicare buna intre depozit si cei de la birou. 

Problema pentru mine nu ar fi lipsa stocului si nici daca ar mai dura pana la livrare ci faptul ca mereu am luat telefonul la precomanda,ca sa-l primesc si cu acele casti! Avand in vedere ca l-am comandat de 3 ori deja si de fiecare data au fost mentionate si acele casti in comanda,asa vreau sa-l si primesc!

RafaHelper
#StarMember

@andylupescu ti-au comunicat si un motiv pe mail pentru care s-a anulat comanda?

La primele 2 anulari nu,doar mail ca a fost anulata si atat.La a 3-a,ca am inteles ca si a 3-a ar fi anulata,nici nu am mai primit mail. Am aflat astazi telefonic,pentru ca sunasem sa vad unde e pachetul.Samabata imi comunicasera ca e la curier si-l voi primi luni sau marti! Nu inteleg cum se pot anula niste comenzi,niste contracte care aduc bani,fara ca cineva de acolo sa se sesizeze si sa faca ceva. Ok,inteleg,mai sunt erori,umane,de sistem,dar cand vezi ca ceva e in neregula,verifici,suni omul,repari problema ca pana la urma nu-mi venea nimic gratis,tot trebuie sa scot bani din buzunar! Nu mai zic de faptul ca inainte,abonatii erau tratati mult mai bine prin reduceri mai mari si tot timpul cand era o problema,puteai imediat intra in legatura cu cineva,vorbi cu un om.Acum esti doar un numar de client si cam atat.Vorbesti cu roboti si astepti sa fii sunat,caci altfel e aproape imposibil sa intri tu in legatura cu cineva.                                                                                                                                                                                       

arsradu
#StarMember

Salut,

Problema este stocul. In special la telefoanele/produsele la mare căutare, se intampla lucrul asta foarte des. Mai des decat ar trebui, si cu siguranta mult mai des decat ne-ar placea noua ca si clienti. Stiu ca probabil nu o sa te incante prea tare solutia asta, dar iti recomand sa iei telefonul la liber, dintr-un alt magazin. Eventual in rate, cu un card de credit. Mi se pare mai putin stress in felul asta. Plus ca nu te legi la cap pe inca 24 de luni cu un abonament, nu il iei brand-uit Orange... Sunt mai multe avantaje din punctul meu de vedere. Dar...evident, fiecare alege ce e mai bine pentru el.

Poate in felul asta Orange va gasi o solutie la problema stocurilor. Pentru ca persista de ceva timp.

Client Orange

Eu nu vad o legatura intre precomanda si stoc! Precomanda a durat timp de 4 saptamani,timp in care tot timpul cand am discutat cu ei mi-au spus sa stau linistit,ca stoc este si ca oricum nu e cerere pentru modelul asta. Eu am facut prima comanda la 1-2 zile dupa ce a aparut la precomanda.Telefonul chiar si la liber,tot in precomanda merita luat,caci dupa ceea se pierd acele casti care costa destul.In plus,ce rost au mai avut ultimii 2 ani de adunat puncte thank you,daca acum nu le pot folosi,mai ales ca eu folosesc maximul permis pe aceasta comanda? Abonamentul il prelungeam oricum,mai ales ca de 6 luni folosesc un nr prepay si pot spune ca e destul de aiurea pe cartela,eu avand 18 ani de abonament! Apoi,la preturile la care au ajuns telefoanele,doar la astfel de promotii mai merita achzitionate noi,dar devine foarte stresant si trist cand operatorul iti pune atatea piedici la fiecare prelungire de abonament,mai ales ca nu mai ofera discount decat simbolic la un telefon luat pe abonament! Momentan inca sunt calm,pentru ca nici nu pot procesa problema pe care o am,inca nu-mi vine sa cred ca sunt pe cale sa-mi faca asta dupa 2 luni de discutii cu atatia operatori.Sper sa se rezolve,altfel....

Stiu ce zici... Si sper sa se rezolve. De asemenea, se poate sa gresesc, si sa n-aiba nicio legatura cu faptul ca telefonul e la mare cautare. Dar...zic doar ca, din experienta cu alte produse similare, cam asta tinde sa fie problema.

Da, il iei mai ieftin. Dar...merita tot stresul asta? De fiecare data cand apare un model nou? Nu stiu...

In fine, eu sunt utilizator de prepay de multi ani, si n-am gasit niciun dezavantaj. Ba din contra, prefer prepay-ul in locul oricarui abonament. :)) Dar nah, fiecare cum s-a obisnuit.

Oricum, sper sa se rezolve, ca e destul de neplacut intr-adevar.

Client Orange

Nu sunt la moda,deci nu cred ca exista cerere mare! Sunt prea bune si nu pentru toata lumea.Achizita o fac la 2 ani,deci nu an de an.Pentru 600 euro reducere la un telefon (500 puncte thank you din abonament si orangemoney),merita un abonament fata de prepay,zic eu. Nu merita atunci cand patesti lucruri din astea! 

DanielaH
Moderator

Salut!

Am luat legătura cu colegii de la magazinul online și ne-au spus că a intervenit o eroare în procesarea comenzii și încearcă să o remedieze astfel încât să nu fie nevoie de anulare.

Rugămintea noastră este să aștepți să fii contactat de colega care se ocupă de situație după soluționarea problemei.

Mulțumim pentru înțelegere. Te așteptăm să revii cu vești bune în Comunitate.

Multumesc pentru raspuns.Nu vreau sa aud decat de o rezolvare si ca o sa primesc ce am comandat,in nici un caz de o anulare!

DanielaH
Moderator

Salut din nou!

Colegii mi-a comunicat că eroarea a fost remediată. Comanda se va livra în maximum 3 zile lucrătoare.