anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Cum activez un abonament nou în magazinul online Orange

MihaelaA
Community Manager
Community Manager

Salut tuturor!

Știați că avem două fluxuri complete pentru activarea unui abonament (persoană fizică), în magazinul online? Acestea sunt: achiziția unui abonament nou (client nou, nu existent) și migrarea unui număr Orange PrePay la abonament.

 

Prezența într-un Orange shop este necesară doar la portarea din altă rețea (procesul poate fi început și online, dar finalizarea se face doar în magazin) sau la achiziția unui număr nou de abonament pe un client existent (pe același cod de abonat).

 

Singura condiție este să dețineți (sau să vă creați) un cont My Orange.

 

Pașii pentru activarea unui abonament nou (cu sau fără achiziție de telefon) sunt:

  • Vă alegeți tipul de abonament dorit („Alege”/ „Doresc un abonament nou”)
  • Vă autentificați în contul My Orange  
  • Vă alegeți un număr de telefon dintr-o fereastră care conține o listă cu numere de telefon disponibile

 

28aa97c9375aeb36_abonament_magazin_online_1_50.png

 

  • Apăsați butonul „Cumpără”, apoi „Scaneaza CI” unde trebuie să faceți o captură a cărții de identitate
  • Introduceți adresa de e-mail și numărul de telefon de contact, apoi datele de livrare
  • Veți primi un e-mail cu confirmarea comenzii

 

b84449eb9bb6ba34_abonament_magazin_online_2_50.png

 

  • Livrarea se face în 1-3 zile lucrătoare prin curier, iar contractul se primește prin e-mail

 

 

Fluxul pentru migrarea de la PrePay la abonament (cu sau fără achiziție de telefon) este asemănător cu cel descris mai sus, cu câteva mențiuni suplimentare:

  • Introduceți numărul PrePay pe care doriți să-l migrați
  • După ce ați apăsat butonul ”Scaneaza CI”, va apărea un ecran în care va trebui să introduceți un cod OTP de 6 cifre pe care îl veți primi pe SMS
  • După scanare va trebui să introduceți seria SIM-ului pe care îl migrați
  • Cartela PrePay trebuie să fi fost activată cu cel puțin 3 luni în urmă și să nu fie suspendată

 

Abonamentul nou se activează odată cu livrarea comenzii, în maximum 2 ore de la primirea SIM-ului prin curier.

Există și situații punctuale, izolate în care nu se întâmplă acest lucru. Dacă după primirea cartelei, introducerea ei în telefon și trecerea celor 2 ore aceasta nu s-a activat automat, este recomandată trimiterea unui e-mail pe adresa magazinonline@orange.ro cu numărul de telefon și seria SIM-ului primit.

20 Răspunsuri 20

FLo1
#StarMember
@Mihaela: util sper pentru toți doritorii care vor activa un abonament standard. Totuși, similar aplicației yoxo, cred că se putea și o scanare de serie SIM, nu introducerea manuală, mai ales la SIM-urile mai noi.

Iulia_11
Junior
Foarte util

Vio73
#StarMember & September Problem Solver
Destul de bine explicat și foarte utile explicațiile! Mulțumim!

adrianSi
Începător
Alege alt operator, Orange fura!!!

siriusdarkstar
Începător
Situatia punctuala, izolata s-a repetat deja de 2 ori in interval de o saptamana, la activare unui abonament de date si la activarea unui abonament de voce, care inca nu este activat.

Ellie
Începător
Da, am abonamentul de 3 zile si inca nu e activat!

Vio73
#StarMember & September Problem Solver
Atunci ia legătura cu suportul Orange și vezi ce se întâmplă!

Asd
Junior
Oamenii vostri habar nu au despre asa ceva. Am fost ieri in Orange Crangasi, care s-au inchinat cand au auzit ca vreau sa activez abonamentul si m-au pasat la un Orange Shop. Astazi, la Victoriei, am pierdut 30 min si n-am rezolvat nimic. Pur si simplu personalul dvs. si al partenerilor este sub orice critica.

DanielaH
Moderator
@Asd, ne dai mai multe detalii despre situația ta, te rog?

Asd
Junior
Da. Abonament nou incheiat online. Am primit sim-ul prin curier, nimeni n-a auzit de activarea abonamentului.

DanielaH
Moderator
@Asd, îmi pare rău pentru situația ta. Când ai primit SIM-ul? Cum este menționat și în topic, există și situații izolate în care în care SIM-ul nu se activează automat. În acest caz este recomandată trimiterea unui e-mail pe adresa magazinonline@orange.ro cu numărul de telefon și seria SIM-ului primit. Ai încercat și așa?

Asd
Junior
citez: "Prezența într-un Orange shop este necesară doar la portarea din altă rețea (procesul poate fi început și online, dar finalizarea se face doar în magazin) sau la achiziția unui număr nou de abonament pe un client existent (pe același cod de abonat)." Eu am procedat exact asa, pentru ca nu sunt nici client nou si nici nu am portat un abonament la Orange Intre intrebarile dvs. si descrierea topicului este o fractura logica. Si nu este a mea, in niciun caz. Asta imi dovedeste, din ce in ce mai pregnant, ca Orange nu mai da 2 bani pe customer care, mai ales in cazul abonatilor cu vechime (22 ani in retea).

DanielaH
Moderator
@Asd, s-a activat abonamentul?

Asd
Junior
Da, ieri, dupa ce am mai facut inca o solicitare de activare.