la 19-04-2021 06:50 PM
Salut tuturor!
Știați că avem două fluxuri complete pentru activarea unui abonament (persoană fizică), în magazinul online? Acestea sunt: achiziția unui abonament nou (client nou, nu existent) și migrarea unui număr Orange PrePay la abonament.
Prezența într-un Orange shop este necesară doar la portarea din altă rețea (procesul poate fi început și online, dar finalizarea se face doar în magazin) sau la achiziția unui număr nou de abonament pe un client existent (pe același cod de abonat).
Singura condiție este să dețineți (sau să vă creați) un cont My Orange.
Pașii pentru activarea unui abonament nou (cu sau fără achiziție de telefon) sunt:
Fluxul pentru migrarea de la PrePay la abonament (cu sau fără achiziție de telefon) este asemănător cu cel descris mai sus, cu câteva mențiuni suplimentare:
Abonamentul nou se activează odată cu livrarea comenzii, în maximum 2 ore de la primirea SIM-ului prin curier.
Există și situații punctuale, izolate în care nu se întâmplă acest lucru. Dacă după primirea cartelei, introducerea ei în telefon și trecerea celor 2 ore aceasta nu s-a activat automat, este recomandată trimiterea unui e-mail pe adresa magazinonline@orange.ro cu numărul de telefon și seria SIM-ului primit.
la 19-04-2021 09:13 PM
la 19-04-2021 10:07 PM
la 20-04-2021 08:41 AM
la 25-05-2021 10:10 PM
la 06-06-2021 10:34 AM
la 29-07-2021 08:12 AM
la 29-07-2021 10:11 AM
la 18-02-2022 04:50 PM
la 18-02-2022 05:41 PM
la 18-02-2022 05:55 PM
la 18-02-2022 06:00 PM
la 18-02-2022 06:55 PM
la 22-02-2022 09:53 AM
la 22-02-2022 09:54 AM
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor