la 12-06-2020 01:16 AM
la 12-06-2020 12:29 PM
Există mai multe modalități de contact pentru Magazinul Online:
În cazul în care apelați la 300, colegii noștri vor înregistra o sesizare și veți fi apelați în maximum 24 ore de către echipa de la magazinul online.
@DenisaD, referitor la auto reply-ul primit de tine aseară, datorită numărului mare de e-mailuri, inbox-ul magazinonline@orange.ro a atins capacitatea maximă de stocare pentru câteva ore. Spațiul a fost eliberat și acum funcționează OK. Mulțumim pentru sesizare și înțelegere.
la 12-06-2020 01:33 AM
la 12-06-2020 01:51 AM
la 12-06-2020 01:54 AM
la 12-06-2020 02:15 AM
la 12-06-2020 09:08 AM
la 12-06-2020 12:29 PM
Există mai multe modalități de contact pentru Magazinul Online:
În cazul în care apelați la 300, colegii noștri vor înregistra o sesizare și veți fi apelați în maximum 24 ore de către echipa de la magazinul online.
@DenisaD, referitor la auto reply-ul primit de tine aseară, datorită numărului mare de e-mailuri, inbox-ul magazinonline@orange.ro a atins capacitatea maximă de stocare pentru câteva ore. Spațiul a fost eliberat și acum funcționează OK. Mulțumim pentru sesizare și înțelegere.
la 03-08-2024 07:21 PM
24 de ore?cred ca glumești.eu aștept să fiu contactat de cei de la magazinul online de 25 de zile ca să fac un retur la un telefon.nesimtiti total iar operatorii de la 300 au facaut 6vereri de retur.nimic .
la 03-08-2024 07:21 PM
Scuze 35 de zile
la 12-06-2020 05:58 PM
la 12-06-2020 06:26 PM
la 07-09-2020 12:11 PM
la 07-09-2020 12:23 PM
la 07-09-2020 12:30 PM
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor