anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Contact Magazin Online

DenisaD
Începător
De ce singura metoda de a contacta pe cineva care se ocupa de Magazinul Online este prin mail? De ce nu se pot rezolva probleme ce tin de magazin cu operatorii din call center?
Stie cineva ca acea casuta de mail nu poate primi mesaje?
1 Soluţie acceptată‚

DanielaH
Moderator

Există mai multe modalități de contact pentru Magazinul Online:

  • pentru sesizări postvânzare, bug-uri și informații generale despre magazinul online puteți scrie la magazinonline@orange.ro (program L-V 9-18), sau prin forma de contact online (https://www.orange.ro/contact/) sau puteți apela numărul 300
  • echipa de vânzare și suport pentru plasarea comenzilor în magazinul online poate fi contactată fie prin apel la 300, fie prin chat-ul de pe site-ul Orange. Programul pentru chat este L-S 10-19.

În cazul în care apelați la 300, colegii noștri vor înregistra o sesizare și veți fi apelați în maximum 24 ore de către echipa de la magazinul online.

 

@DenisaD, referitor la auto reply-ul primit de tine aseară, datorită numărului mare de e-mailuri, inbox-ul magazinonline@orange.ro a atins capacitatea maximă de stocare pentru câteva ore. Spațiul a fost eliberat și acum funcționează OK. Mulțumim pentru sesizare și înțelegere.

Vizualizare soluţie în postul original

13 Răspunsuri 13

Jay
Campion certificat
@DenisaD, pe parcursul unei comenzi, stiu ca arata si numarul de telefon, dacă vrei să iei legătura cu un operator.. De ce crezi ca doar pe mail este posibil? Ai incercat si alta varianta? Ai in link toate variantele disponibile.. este adevarat ca nu sunt servicii non-stop, dar, sunt si alte variante, dacă trebuie să discuți cu cineva.. https://www.orange.ro/contact/

MihaelaA
Community Manager
Community Manager
Salut, DenisaD! O să verificăm adresa respectivă. Între timp te putem ajuta noi cu ceva?

DenisaD
Începător
Da, am sunat la acel numar si am discutat cu un operator, problema mea era in legatura cu o comanda iar operatorul mi-a spus despre colegii ce se ocupa de Magazinul Online ca pot fi contactati doar prin mail... Imi doresc totusi sa se sesizeze cineva si sa rezolve problema casutei de mail, daca aceasta este intradevar singura metoda de contact pentru solutionarea unor probleme legate de comenzi plasate in Magazinul Online. Ca o paranteza, faptul ca operatorul din call center nu are decat varianta anularii unei comenzi plasate, si nu poate lua si alte actiuni, este putin absurd...

DenisaD
Începător
@MihaelaC, o sa-mi spun oful aici...nu cred ca ma mai poate ajuta cineva acum, dar am ramas putin dezamagita. Ieri 10.06 dupa-masa am plasat o comanda online cu prelungire de abonament si achizitie telefon in rate, era vorba de un Iphone 11 Green, fiind singura culoare disponibila la momentul respectiv am mers mai departe cu achizitia. Intre timp, pe parcursul noptii zilei de 10.06 am observat ca s-au actualizat stocurile si pe celelalte culori, iar eu imi doream foarte mult varianta Red. Deoarece eram in afara orelor de contact call center, am asteptat ziua de 11.06 si la 8:30 am sunat sa cer modificarea comenzii, sa inlocuiesc varianta Green cu cel Red, atat. Am si mentionat ca nu vreau alte modificari la nivel de abonament, de aceea am crezut ca se poate rezolva. Din pacate raspunsul a fost negativ, initial m-au pus sa contactez colegii de la Magazinul Online prin mail....deoarece am intampinat probleme cum am zis si mai sus, am revenit cu telefon in call center, iar singura varianta pe care mi-au dat-o a fost sa anuleze comanda (termen 1-2 zile) si sa reincerc plasarea ei, eventual rezervarea produsului online. Zis si facut, am anulat comanda, iar in momentul in care am primit confirmarea ca s-a anulat prin mail/sms, am incercat sa o refac. Bineinteles ca intre timp varianta Red nu mai este disponibila 🙂 si atunci am observat selectand o alta varianta de culoare, ca nici nu am acces la rate. Iar metoda de rezervare vad ca este disponibila doar in Orange shop, nu si Online...

Vio73
#StarMember & November Problem Solver
Eu am luat legătura cu Magazinul online prin intermediul numărului 300, de la Serviciul clienți. Adică am sunat la 300, mi-a răspuns un consultant și am cerut legătura la Magazinul online. Până la urmă văd că ai făcut și tu acest lucru. Referitor la comandă, părerea mea este că dacă nu găsești un produs în Magazinul online și locuiești într-un oraș, te poți duce într-un Shop sau alt magazin Orange, unde poți întâlni o varietate mai mare de telefoane din gama dorită de tine. Este mai puțin stresant, mai ales când nu prea ai posibilitatea să alegi din Magazinul online Orange! Succes!

DanielaH
Moderator

Există mai multe modalități de contact pentru Magazinul Online:

  • pentru sesizări postvânzare, bug-uri și informații generale despre magazinul online puteți scrie la magazinonline@orange.ro (program L-V 9-18), sau prin forma de contact online (https://www.orange.ro/contact/) sau puteți apela numărul 300
  • echipa de vânzare și suport pentru plasarea comenzilor în magazinul online poate fi contactată fie prin apel la 300, fie prin chat-ul de pe site-ul Orange. Programul pentru chat este L-S 10-19.

În cazul în care apelați la 300, colegii noștri vor înregistra o sesizare și veți fi apelați în maximum 24 ore de către echipa de la magazinul online.

 

@DenisaD, referitor la auto reply-ul primit de tine aseară, datorită numărului mare de e-mailuri, inbox-ul magazinonline@orange.ro a atins capacitatea maximă de stocare pentru câteva ore. Spațiul a fost eliberat și acum funcționează OK. Mulțumim pentru sesizare și înțelegere.

24 de ore?cred ca glumești.eu aștept să fiu contactat de cei de la magazinul online de 25 de zile ca să fac un retur la un telefon.nesimtiti total iar operatorii de la 300 au facaut 6vereri de retur.nimic .

Scuze 35 de zile

DenisaD
Începător
@Vio73, da, asa am procedat si eu doar ca operatorul mi-a transmis ca pot contacta pe cineva de la Magazinul Online doar prin adresa respectiva de mail, nu si telefonic....in ceea ce priveste Shop-ul fizic, crede-ma ca am cautat prin platforma online si in afara Bucurestiului produsul dorit, dar nicaieri nu este pe stoc. @DanielaH, multumesc pentru urgentarea problemei raportate, acum am disponibila si selectia optiunii in rate....mai ramane sa astept dupa stoc, sper sa apara cat mai curand si varianta dorita de mine.

DanielaH
Moderator
@DenisaD, ne bucurăm și te mai așteptăm în Comunitate.

FLo1
#StarMember
Cand inclusiv Djingo absenteaza si nu mai sta la discutii cu tine.... ajung la concluzia ca are fața palidă. Te trimite la plimbare pentru a sta pe telefon in așteptarea lui ”îndură-te Doamne!”. Nu o să mă vadă pe mine cu obiceiuri de acestea.

DanielaH
Moderator
@FLo_1, ai cerut cumva transfer la un consultant de chat?

FLo1
#StarMember
@DanielaH: Da. :)) Credeam ca Djingo in timpul programului stie sa astepte, dar se pare ca te mai pune in standby cand se plictiseste de tine. Era un mesaj pe care nu mi l-a mai returnat pana acum, mai ales in timpul programului de lucru, adica de luni-vineri dupa 9:00. 🙂