la 24-09-2024 07:42 AM
După ce plasez comanda , aștept 1 săptămână în care mi-se comunica CĂ ,COLETUL SE AFLA IN DEPOZITUL ORANGE ( după câteva zile în care nu a părăsit depozitul in loc sa fie pe drum spre destinatar ) ca sa primesc mail că , COMANDA SA ANULAT !
MULTUMESC ORANGE , ECHIPA DE LA DEPOZIT care muncește după propriile reguli !
la 24-09-2024 10:52 AM
Colegii ne-au confirmat că, într-adevăr, lipsa stocului a generat anularea comenzii tale si ea va trebui refăcută în momentul în care produsul va reveni în stoc. Din păcate, a fost o eroare în magazinul online care a permis plasarea comenzii, deși produsul respectiv nu mai era disponibil.
Ne cerem scuze pentru inconvenient și îți mulțumim pentru înțelegere.
la 24-09-2024 07:46 AM
Sunt alții mai prioritizati ? Exista Nr. de ordine , număr de așteptare , coada ca la pâine , se sare rândul , se dau comenzile de la unii la alții , ce se întâmplă în depozitul Orange ?
la 24-09-2024 08:01 AM
@VladRadu: Astfel de experiențe nu sunt plăcute, dar se pot întâmpla din cauza unor dificultăți de aprovizionare sau de gestionare a fluxului privind cel puțin unul din produsele aferente comenzii tale. În astfel de situații comanda se anulează și este necesară reluarea procesului de comandă.
la 24-09-2024 08:06 AM
Corect . In acest caz voi cumpăra de pe eMag , pt că Orange își permite să piardă , și pt că Orange își permite să aibă ,, dificultăți de aprovizionare " ...dar răspunsurile la probleme sunt prompte ( nu și rezolvările)
la 24-09-2024 08:11 AM
Personal am avut destule neceplăceri cu ”firmele de apartament” ale eMAG-ului, pentru că nici jumătate din produse nu sunt livrate de eMAG ci de parteneri, care nu prezintă nici măcar produsele real pe site, nu stocul. Dar dacă speri să găsești o rezolvare mai rapidă acolo.... este decizia ta. Toate cele bune.
la 24-09-2024 10:07 AM
Eu numai în ultima săptămână am avut două retururi de la eMag, pentru produse neconforme. Deci toți au anumite categorii de probleme, care țin sau nu de ei!
la 24-09-2024 08:23 AM
@VladRadu, îmi pare rău pentru situația ta. Dacă ne dai numărul comenzii putem ruga și noi colegii de la magazinul online să verifice ce s-a întâmplat.
la 24-09-2024 09:58 AM
#151891371 Nr comanda
la 24-09-2024 10:52 AM
Colegii ne-au confirmat că, într-adevăr, lipsa stocului a generat anularea comenzii tale si ea va trebui refăcută în momentul în care produsul va reveni în stoc. Din păcate, a fost o eroare în magazinul online care a permis plasarea comenzii, deși produsul respectiv nu mai era disponibil.
Ne cerem scuze pentru inconvenient și îți mulțumim pentru înțelegere.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor