anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Comanda online neonorata

VladRadu
Începător

După ce plasez comanda , aștept 1 săptămână în care mi-se comunica CĂ ,COLETUL SE AFLA IN DEPOZITUL ORANGE ( după câteva zile în care nu a părăsit depozitul in loc sa fie pe drum spre destinatar ) ca sa primesc mail că , COMANDA SA ANULAT ! 

MULTUMESC ORANGE , ECHIPA DE LA DEPOZIT  care muncește după propriile reguli !  

1 Soluţie acceptată‚

Colegii ne-au confirmat că, într-adevăr, lipsa stocului a generat anularea comenzii tale si ea va trebui refăcută în momentul în care produsul va reveni în stoc. Din păcate, a fost o eroare în magazinul online care a permis plasarea comenzii, deși produsul respectiv nu mai era disponibil.

Ne cerem scuze pentru inconvenient și îți mulțumim pentru înțelegere.

Vizualizare soluţie în postul original

8 Răspunsuri 8

VladRadu
Începător

Sunt alții mai prioritizati ? Exista Nr. de ordine , număr de așteptare , coada ca la pâine , se sare rândul , se dau comenzile de la unii la alții , ce se întâmplă în depozitul Orange ? 

FLo1
#StarMember & August Problem Solver

@VladRadu: Astfel de experiențe nu sunt plăcute, dar se pot întâmpla din cauza unor dificultăți de aprovizionare sau de gestionare a fluxului privind cel puțin unul din produsele aferente comenzii tale. În astfel de situații comanda se anulează și este necesară reluarea procesului de comandă. 

Corect . In acest caz voi cumpăra de pe eMag , pt că Orange își permite să piardă , și pt că Orange își permite să aibă ,, dificultăți de aprovizionare " ...dar răspunsurile la probleme sunt prompte ( nu și rezolvările)

FLo1
#StarMember & August Problem Solver

Personal am avut destule neceplăceri cu ”firmele de apartament” ale eMAG-ului, pentru că nici jumătate din produse nu sunt livrate de eMAG ci de parteneri, care nu prezintă nici măcar produsele real pe site, nu stocul. Dar dacă speri să găsești o rezolvare mai rapidă acolo.... este decizia ta. Toate cele bune.

Eu numai în ultima săptămână am avut două retururi de la eMag, pentru produse neconforme. Deci toți au anumite categorii de probleme, care țin sau nu de ei!

DanielaH
Moderator

@VladRadu, îmi pare rău pentru situația ta. Dacă ne dai numărul comenzii putem ruga și noi colegii de la magazinul online să verifice ce s-a întâmplat.

#151891371 Nr comanda

Colegii ne-au confirmat că, într-adevăr, lipsa stocului a generat anularea comenzii tale si ea va trebui refăcută în momentul în care produsul va reveni în stoc. Din păcate, a fost o eroare în magazinul online care a permis plasarea comenzii, deși produsul respectiv nu mai era disponibil.

Ne cerem scuze pentru inconvenient și îți mulțumim pentru înțelegere.