anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Problema la prelungirea abonamentului

Gabi_Boldeanu
Începător

Salutare! Am facut o prelungire telefonica pentru doua abonamente, cu doua telefoane. Astazi mi-a adus curierul doar 1 telefon si un singur contract. Am sunat la serv clienti, iar dna din telefon mi-a transmis ca prelungirea a fost facuta pentru un singur numar cu un singur telefon. Iar eu voi fi contactat da catre persoana care a facut prelungirea in termen de 6 zile......cand promotia pt abonament e deja expirata. Ce sa fac? 

3 Răspunsuri 3

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Salutare!

Poți refuza și pe celălalt sau numai pe cel pentru care nu s-a prelungit și aștepți altă promoție! Dat cel mai bine este să discuți cu persoana care ți-a făcut oferta și să ceri o reofertare. Nu uita că ai dreptul să refuzi în 14 zile, dacă oferta a fost telefonică sau din magazinul online.

Baftă!

Pololică
#StarMember

Salutare!

Am cerut in 2020 o oferta (pe atunci aveam 2 numere) si am primit doar pe un numar. Am sunat si mi s-a oferit acelasi abonament si pe cel de-al doilea numar la cateva zile dupa pirmul (evident, cele doua abonamente aveau data de "pornire" conforma cu timpii la care s-au acceptat ofertele).

Ai varianta ca, dupa ce vei fi sunat de un agent de la fidelizare si, daca nu se poate face aceeasi oferta si pe al doilea numar, sa refuzi oferta (atentie, ai termen de 14 zile daca s-a facut la distanta).

PS: ai folosit puncte? Sa stii ca nu se pot "dubla" si pentru al doilea numar. Doar sa le consideri  ca plata "la comun".

Andreea210
Junior entuziast

Salut,

Nu te îngrijora, dacă ți sa transmis că vei fi contactat atunci problema se va rezolva mai ales că vine în urma unei sesizări.

O zi frumoasa!