la 23-09-2024 02:22 PM
Salutare! Am facut o prelungire telefonica pentru doua abonamente, cu doua telefoane. Astazi mi-a adus curierul doar 1 telefon si un singur contract. Am sunat la serv clienti, iar dna din telefon mi-a transmis ca prelungirea a fost facuta pentru un singur numar cu un singur telefon. Iar eu voi fi contactat da catre persoana care a facut prelungirea in termen de 6 zile......cand promotia pt abonament e deja expirata. Ce sa fac?
la 23-09-2024 02:37 PM
Salutare!
Poți refuza și pe celălalt sau numai pe cel pentru care nu s-a prelungit și aștepți altă promoție! Dat cel mai bine este să discuți cu persoana care ți-a făcut oferta și să ceri o reofertare. Nu uita că ai dreptul să refuzi în 14 zile, dacă oferta a fost telefonică sau din magazinul online.
Baftă!
la 23-09-2024 03:07 PM
Salutare!
Am cerut in 2020 o oferta (pe atunci aveam 2 numere) si am primit doar pe un numar. Am sunat si mi s-a oferit acelasi abonament si pe cel de-al doilea numar la cateva zile dupa pirmul (evident, cele doua abonamente aveau data de "pornire" conforma cu timpii la care s-au acceptat ofertele).
Ai varianta ca, dupa ce vei fi sunat de un agent de la fidelizare si, daca nu se poate face aceeasi oferta si pe al doilea numar, sa refuzi oferta (atentie, ai termen de 14 zile daca s-a facut la distanta).
PS: ai folosit puncte? Sa stii ca nu se pot "dubla" si pentru al doilea numar. Doar sa le consideri ca plata "la comun".
la 25-09-2024 02:24 AM
Salut,
Nu te îngrijora, dacă ți sa transmis că vei fi contactat atunci problema se va rezolva mai ales că vine în urma unei sesizări.
O zi frumoasa!
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor