@Anca07: Când vei fi în cauză, direct implicată, să vezi ce de "răbdare" vei avea. Oare de ce se greșește pe banii clientului? De ce nu se greșește în defavoarea retailer-ului (aka livrare gratuită amintindu-și după zile .... să te taxeze), să te favorizeze măcar .... din greșeală. Dar nuuuuu, pârleala e pe tine, nu pe vânzător, iar cauzele vor fi ascunse și mereu altele decât cele reale (expuse).
@DanielaH: La "livrarea prin shop", chiar dacă vrei să plătești total cu card, nu se poate: deși te lasă să alegi plata cu card, se aplică direct în final "plata în shop". Concluzie (in cazul expus de @simple_dreams): plata cu card fiind efectuată deja, înseamnă că livrarea este prin curier.
BTW: Alegerea Orange de a plăti la ridicare dacă tot mergi în shop e o problemă de comisioane bancare, deci are o logică comutarea plății spre offline din online.